z moich przemyśleń wyrwał mnie Karol machający mi ręką przed twarzą i powtarzający ziemia do Huberta !
K) Ej żyjesz ?
H)Nie . . . Znaczy tak tak!! Boże zamyśliłem się . (powiedziałem szybko trochę zestresowany )
K) No dobra ( powiedział trochę przez śmiech )
K)To w takim razie jak już się ogarnąłeś włączmy inny film bo jak widać ten cię przerasta xD
H) To jest bardzo dobry pomysł hehe
K) to co oglądamy ?
H) Może być anime ?? PROSZĘ !!!!!! (robi słodkie oczka )
K) Nie ma mowy !
H) NO PROSZĘ !!!!!!
K) No dobra dobra ale ja wybieram jakie ok?
H) No okej ( powiedział trochę zawiedziony Hubert )
Pov Karol
Nie wiem co wybrać przesuwam anime na netflixe już od jakiejś minuty i dalej nie wiem co wybrać . No cóż wybiorę jakieś losowe i tak gorzej być nie może .Popatrzyłem na Huberta i zobaczyłem że jest trochę zmieszany ale postanowiłem nie pytać o co chodzi .Włączyłem to gówno i zaczęliśmy oglądać .
Pov Hubert
Karol przeglądał anime na netflixe i w końcu coś wybrał trochę mnie to zszokowało ale nic nie powiedziałem . Włączył i zaczęliśmy oglądać .
Pov Karol
W sumie to nie najgorsze jest nawet wciągające . Siedziałem w spokoju oglądając to do puki nie nastąpił dziwny moment . Dwóch głównych bohaterów zaczęło się całować zdziwiło mnie to no ale okej nie miałem nic przeciwko bo nie jestem homofobem . Z minuty na minutę jednak było coraz gorzej bo zaczęli się ruchać w tym momencie Hubert chwycił za pilota i wyłączył telewizor .W głowie miałem tylko jedno co tu się kurwa stało ?! Co ja włączyłem ?! Jak już przeżyłem ten chwilowy szok to zauważyłem że Hubert jest cały czerwony .Zacząłem rozmowę .
K) M Myślę że jak na dziś to nam starczy oglądania
H) No zdecydowanie
K) Tooooo może pójdziemy się ogarnąć a potem nagrać odcinek ?Co o tym myślisz ?
H) Spoko to ja pójdę do łazienki zaraz wracam
Pov Hubert
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Czemu za każdym razem jak Karol coś odpali to źle się to kończy !!! Dobra idę się ogarnąć bo już czuję że jestem cały czerwony . Wszedłem do łazienki i usiadłem na podłodze opierając się plecami o brzeg wanny . Chwilę tak siedziałem uspokajając mój oddech .Wstałem podszedłem do umywalki i opłukałem twarz zimną wodą po tym wyszedłem z łazienki i udałem się do mojego pokoju .Zauważyłem Karola rozkładającego laptopa przy moim biurku uśmiechnąłem się i poszedłem po krzesło dla niego . Kiedy wróciłem to wszystko było już gotowe . Postawiłem krzesło przy drugim końcu biurka a Karol zapytał się mnie o słuchawki.
K) Doknes masz może zapasowe słuchawki bo nie wziąłem swoich ?
H) Taaa Coś się na pewno znajdzie .
Poszperałem trochę w biurku i wreszcie znalazłem .Podałem je Karolowi i włączyłem komputer .
H) To co nagrywamy ?
K) Nwm może mapki od widzów bo sporo ostatnio dostałem .
H) Okej to włączę tylko nagrywanie.
CZYTASZ
Jak do tego doszło nie wiem DxD
FanfictionOgólnie to witam wszystkie robaczki w moich skromnych progach . Zaczynam pisać tą książkę bo nudzi mi się w życiu mocno . przejdę może do ostrzeżeń co może się pojawić hehe !Uwaga ! Książka będzie zawierać takie rzeczy jak wulgaryzmy przemoc ( moż...