[ Hejjjj wszystkim to będzie ostatnia część tego jakże dziwnego i nienormalnego opowiadania. Mam pomysł na następne opowiadanie tylko tym razem dotyczące shipu Karlnap . To chyba tyle z mojej strony zapraszam do czytanie ps kiedy to piszę powinnam się przygotowywać do testu z bioli ]
Pov KarolByła już 17:34 a Huberta nie widziałem od 13 i zacząłem się zastanawiać co robi postanowiłem zajrzeć do pokoju w którym się obecnie znajdował .Udałem się na górę po schodach podszedłem do drzwi i zapukałem. Nikt mi nie odpowiedział więc uznałem że mogę wejść .
Wszedłem do pokoju i zobaczyłem Piotrka i Huberta na łóżku oglądających coś . Postanowiłem zagadać bo chyba nie zauważyli mojej obecności .
K) Hej .
P) O Hej Karol .
H) No Hej ( trochę się zaczerwienił ) .
K) Emmm nie chciałbym wam przeszkadzać ale zastanawiałem się co porabiacie .
H) Oglądamy serial .
P) Dokładnie to Rick And Morty .
K) To fajnie . . .mam pytanie do ciebie Hubi . . . Chciałbyś może pójść ze mną gdzieś ponieważ mam niespodziankę dla ciebie hehe ( trochę nerwowo się zaśmiał )
H) No nie wiem ( zamyślił się )
K) N dobra może się wyraziłem nie tak jak trzeba spróbujmy jeszcze raz .
K) Był bym niezwykle ujęty gdyby wasza mość chciała się udać ze mną na spotkanie przypieczętuje naszą znajomość . ( Przy ostatnim słowie się ukłonił )
Zipek wybuchnął śmiechem na cały dom a Doknes miał kurwa Error na twarzy wypisane przez jakieś 30 s zanim ogarnął co się wokół niego dzieje .Po jakimś czasie się ogarnął i się zgodził .
K) To co Damian uczynisz mi tą przyjemność ~~~ ? (stara się gadać z francuskim akcentem )
H) No dobra już dobra ale przestań tak gadać i NIE MAM NA IMIĘ DAMIAN TY BOBRZE JEBANY !
K) No i moja misja została wypełniona widzimy się jutro o 18 kotku ( dalej kaleczy francuski akcent )
H) Diler ! ( rzuca w niego poduszką )
Wybiegłem szybko z pokoju zanim zamachnął się poduszką i poszedłem się przygotować na jutro bo potrzebowałem załatwić jeszcze parę rzeczy .
Pov Hubibubi
Zgodziłem się na to wyjście tylko dla tego bo nie wiedziałem w zasadzie co do niego czuję ehhhh czemu to musi być takie trudne ? czemu nie może być tak łatwo jak w książkach ? z zamyślenia wyrwał mnie pytający głos Piotrka .
P) Ejj Doknes wszystko ok? bo od jakiś pięciu minut wpatrujesz się w stronę drzwi .
H) C co ? Tak tak wszystko okej tylko się zamyśliłem hehe.
P) O jak już wreszcie się obudziłeś to teraz odpowiedz na pytanie . Podoba ci się Karol ?
H) Co nie ! o czym ty w ogóle mówisz ? ( odpowiedział szybko i nerwowo )
P) Jak tak nie jest to czemu jesteś cały czerwony?
H) No okej przyznaje podoba mi się Karol chyba . . .
P) Ale jak to chyba ?
H) Nie wiem chyba się po prostu boję tego uczucia emm wiem że to głupie .
P) Tego uczucia ? zakochałeś się w nim ? to nie jest głupie że się boisz dużo ludzi boi się miłości.
CZYTASZ
Jak do tego doszło nie wiem DxD
Fiksi PenggemarOgólnie to witam wszystkie robaczki w moich skromnych progach . Zaczynam pisać tą książkę bo nudzi mi się w życiu mocno . przejdę może do ostrzeżeń co może się pojawić hehe !Uwaga ! Książka będzie zawierać takie rzeczy jak wulgaryzmy przemoc ( moż...