[Witam wszystkich tutaj zgromadzonych i od razu na samym początku chciałabym zaznaczyć że wiem co napisałam na końcu ostatniego rozdziału . Miał być następny rozdział dawno temu ale mi się tak bardzo nie chciało w każdym razie przepraszam i zapraszam do czytania ]
I Nastał magicznie ranek
Pov Hubert
Obudziłem się z wielkim bólem głowy i dupy nie wiedząc co się dzieje w okuł mnie zabrałem telefon z szafki nocnej i sprawdziłem godzinę .Wyszło na to że jest już 12 .No to długo sobie dzisiaj pospałem ale nie ważne czas wstawać . Przy wykonywaniu tej jakże trudnej czynności próbowałem przypomnieć sobie cokolwiek z wczorajszego wieczoru ale kurwa nic nie pamiętam o co chodzi ?! przecież chyba aż tak dużo nie wypiłem przynajmniej tak mi się zdawało. Poszedłem do szafy by wybrać sobie jakieś ubrania bo chciałbym zaznaczyć że byłem w samych bokserkach a mi jest w chuj zimno .Gdy wybierałem sobie jakieś ciuchy to usłyszałem cichy szelest w łóżku a potem zaspany głos Karola .
K)Hej Damianek~
H) Nie Damianek tylko Hubert do kurwy (mruknąłem po nosem ale na tyle wyraźnie żeby Karol usłyszał )
K) Booże Szymon co ty taki poddenerwowany jesteś jakiś ?
H)NOBOKURNANICNIEPAMIĘTAMZWCZORAJIDUPAMNIEBOLINIEWIEMCZEMUISPAŁEMZTOBĄWJEDNYMŁÓŻKUINIEWIEMCOSIĘDZIEJEWOGULE !!! [jak ktoś to przeczytał gratki ]
K) Emmm aha to słabo czy coś bo połowy i tak nie zrozumiałem ale współczuje czy coś O - O
H) No kurna pomocy jesteś jak nigdy NO JAPIERDOLE !
K) Możesz się nie drzeć . Dopiero co wstałem a ty jak jakaś baba z okresem dramę robisz .
H) No ja ci zaraz przyjebie jak się nie zamkniesz !
K) I tak nie dasz rady XD za mały jesteś .
Miałem już udusić Karola ale nagle do pokoju wbił Ernest .
E) Hubert do Jana Pawła II może się kurna nie drzeć na całe osiedle !
Po tym jak Ernest skończył się na mnie drzeć to zeskanował mnie wzrokiem a potem Karola i dodał szybko
E) Emmmm myślałem że po wczoraj wam starczy ale jak nie to ja już spadam i nie przeszkadzam wam .
H) Czekaj o czym ty mówisz ?!
K) No właśnie też chciałbym wiedzieć .
E) Aaaaa bo wy nic nie pamiętacie no to już spieszę z wyjaśnieniem (powiedział trochę się śmiejąc ).Przez całą noc z waszej sypialni było słychać mniej więcej coś takiego .
E) Ahhhhh KaRoL sZyBcIeJ ! mOcNiEj ! ( naśladuje głos Huberta )
Kiedy to usłyszałem zamurowało mnie a potem spaliłem buraka .
H) Powiedz że to jest jakiś głupi żart ! Proszę kurwa! To nie jest prawda ?!
K) Mi to w sumie nie przeszkadza nawet pokusiłbym się z powiedzeniem że mi się to podoba
K) ( ͡° ͜ʖ ͡° ) Mrrr
E) No to jak mówiłem nie będę wam już przeszkadzał i sobie pójdę .
Wychodząc jeszcze rzucił tekst
E) Tylko dzieci nie zróbcie !
Nie wiem kurna jak mielibyśmy je zrobić bo to biologicznie nie możliwe .
K) O i jeszcze jedno Damian rozwiązana została zagadka czemu cię dupa boli XD.
W tym momencie już nie wytrzymałem i zacząłem rzucać w niego czym popadnie a on tylko starał się robić uniki . Szczerze to nie wiem czy powinienem się tak o to wkurzać bo sam nie wiem do końca czy nie chciałem tego zrobić czy chciałem .
K) No dobra Hubert Sorry że cię przeleciałem ale jakoś tak wyszło XD nie wiem co mam ci jeszcze powiedzieć .
H) Jak to tak mówisz to brzmi to jeszcze gorzej niż wcześniej . . .
K) No nic na to nie poradzę .
H) Emm i mam jeszcze pytanie . Co z naszą relacją jesteśmy przyjaciółmi dalej czy jak ?
K) No przyjaciółmi chyba że chcesz coś więcej .
H) Nie niee możemy być dalej przyjaciółmi czy coś dobra to ja idę się ubrać . . .
K) No ok .
Skip time
Pov Karol
Postanowiłem udać się do kuchni by coś zjeść ale drogę zagrodził mi Jeż i zaczął dopytywać czy jestem już oficjalnie z Hubertem i o takie różne pierdolety . Zastanawiałem się chwilę nad odpowiedzią i powiedziałem że nie na co on się obużył i zaczął robić mi wykład na temat tego czemu powinniśmy być razem . Przez parę minut tak ględził aż wyciągnął swój finalny argument który brzmiał tak .
E) No kurna przecież się z nim ruchałeś to powinniście być razem ~~~
K) Ej to tak nie działa .
E) No jak to nie !
K) No tak to a teraz daj mi spokój bo idę sobie zrobić śniadanie [nie ma to jak śniadanie prawie o 13 ]
Zacząłem robić sobie śniadanie gdy usłyszałem że ktoś schodzi na dół a tym kimś okazał się dalej wkurwiony Hubert . Podszedł do szafki z lekami i zaczął przegrzebywać ją wzdłuż i wszerz .Po jakimś czasie zirytowany do granic możliwości zawołał Ernesta żeby mu pokazał gdzie mają przeciwbólowe . Po zdobyciu leków nalał sobie wodę z szafki wziął chipsy i żelki a potem zabrał ze sobą wszystko do mojego pokoju .Chyba lepiej żebym się dzisiaj do niego nie zbliżał bo mogę za to zapłacić życiem hehe (zaśmiał się nerwowo w myślach)
Pov Hubert
Siedziałem na łóżku przykryty kołdrą i wybierałem jakiś serial na netfixsie [nie wiem jak to się odmienia przepraszam ] gdy usłyszałem pukanie do drzwi a zaraz potem głos Piotrka .
P) Hej Hubert mogę wejść ?
H) No ty możesz . . . ( powiedział niechętnie )
Piotrek wszedł do pokoju i zamknął drzwi . Zdjąłem z siebie kołdrę i spojrzałem na Zipka .
P) Hejka Mam pytanko .Co to była za drama dzisiaj o 12 ?
H) Nie ważne po prostu wkurzyłem się trochę na Delera .
P) A co odwalił ? jak oczywiście można wiedzieć .
H) Tak jakby się z nim przespałem ale nie chcę o tym gadać.
P) O kurde dobra nie będę drążył tematu . To nie wiem przyszedłem się zapytać czy chcesz coś pooglądać ale chyba nie masz humoru więc nie będę ci przeszkadzać .
H) W sumie to właśnie miałem zacząć coś oglądać ale nie wiem co mas zmoże jakiś pomysł ?
P) No zacząłem ostatnio oglądać Rick And Morty . Co ty na to żebyśmy to obejrzeli ?
H) No spoko kiedyś miałem to obejrzeć ale zapomniałem o tym serialu .
Posunąłem się tak żeby Piotrek miał miejsce jak już oboje sobie wygodnie siedliśmy to włączyłem serial i zaczęliśmy oglądać zajadając się chipsami .
[ Dzień Dobry/Dobry wieczór wszystkim wreszcie udało mi się zmusić do napisania następnego rozdziału nie wierzę długo z tym zwlekałam ale jest nie mam zbytnio co napisać tutaj więc tylko powiem Szczęśliwego nowego roku ps wiem że sylwester był parę dni temu }
CZYTASZ
Jak do tego doszło nie wiem DxD
FanfictionOgólnie to witam wszystkie robaczki w moich skromnych progach . Zaczynam pisać tą książkę bo nudzi mi się w życiu mocno . przejdę może do ostrzeżeń co może się pojawić hehe !Uwaga ! Książka będzie zawierać takie rzeczy jak wulgaryzmy przemoc ( moż...