część 1

2.3K 58 104
                                    

Pov Hubert

Kurde już 7:30 ! znowu muszę iść do tej jebanej szkoły . No cóż muszę się zbierać wstałem leniwie z łóżka i poszedłem wybrać sobie ubrania . Udałem się do łazienki by się wykąpać a kiedy wyszedłem owinięty samym ręcznikiem usłyszałem dzwonek do drzwi .

Pomyślałem tylko { O FUCK }

Pobiegłem otworzyć drzwi potykając się jeszcze o własne nogi . Otworzyłem je i ujrzałem Karola.

Pov Karol

Była już 8:10 a Huberta dalej nie było . No japierdole co ten robak tak długo robi ?! Dobra idę do niego bo jeszcze se coś zrobił .Kiedy dotarłem na miejsce zadzwoniłem do drzwi a po chwili usłyszałem cichy lecz całkiem wyraźny trzask i otwieranie drzwi . Hubert wychylił się zza nich a mnie zamurowało . . .

Pov Hubert

Karol stał ze zdziwioną miną a potem zaczął się śmiać postanowiłem się odezwać .

H)Emmm Karol wszystko okej ?

K)Chyba ja się powinienem o to zapytać (zaczął się jeszcze głośniej śmiać )

Spaliłem buraka jak dotarło do mnie o co mu chodzi .

H) A spierdalaj !

K) Nie no Damian nie fochaj się <3 !

H)No dobra ALE NIE MAM NA IMIE DAMIAN !!!!!!!!!!!!!!!!!

K)Dobrze Szymon :D

H)Nosz kurwa !

K) Nie przeklinaj dziecko! xD

H) Obiecuje ci Zabije cię kiedyś skunksie ty jeden ! A teraz choć do środka bo mi zimno .

K)No nie dziwie ci się ( ͡° ͜ʖ ͡° )

H) Karol kurwa ogar ! Nie jesteśmy na odcinku !

Weszliśmy do środka a ja poszedłem się ubrać .

Pov Karol

XD co tu się właściwie stało ? [ zadaję sobie to pytanie za każdym razem jak jestem w szkole ] Mehhhhhhh Idę do pokoju Huberta bo on chyba w łazience siedzi . Wszedłem do pokoju i zobaczyłem taki sam burdel jak zawsze . Wzruszyłem ramionami i powiedziałem sam do siebie ''Nic nowego '' .Walnąłem się na łóżko a chwilę później przyszedł Hubert .

Pov Hubert

Ubrałem się w jasno niebieską bluzę i białe dresy po czym udałem się do mojej sypialni .

Gdy wszedłem to od razu w oczy rzucił mi się leżący na łóżku Karol . Po chwili popatrzył się na mnie i powiedział a bardziej to wykrzyczał .

K) Hejjjjj Hubi Bubi !!!!

H) A tobie co ?

zapytałem trochę zmieszany

K) Wiesz jest już 9:03 a nie chce mi się tłumaczyć tej pruchwie z polskiego czemu mnie nie było na pierwszej lekcji . Więc może zostaniemy w domu i zrobimy sobie wolne ? Tak tylko na jeden dzień i tak za 3 dni wakacje .

H) W sumie to nie jest zły pomysł :)

K) To idź ogarnij przekąski a ja wybiorę coś ciekawego do oglądania ( ͡° ͜ʖ ͡° )

H) Karol zboku nie rób takiej miny ! I nie włączaj żadnego porno ! A wracając do tematu przekąsek to zaraz się tym zajmę ale najpierw pójdę ułożyć sobie włosy .

K)Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Wydał się na cały głos)

H) Japierdziele Karol co ci ?!

K) NO BO TY WYGLĄDASZ MEGA CUTE W ROZTSZEPANYCH WŁOSACH !!!!!!! I NIE CHCĘ ŻEBYŚ JE UKŁADAŁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

H) No dobra doba nie pójdę ich ułożyć ale przestań drzeć mordę i zachowywać się jak rozwydrzony bachor !

K) OK

Skip Time ( ✧≖ ͜ʖ≖)

Pov Hubert Dalej bo czemu nie ? hehe

Właśnie niosłem przekąski do mojego pokoju zastanawiając się jakie gówno wybrał do oglądania Karol . Po mimo tego że myślałem o tym w żartobliwy sposób to z tyłu głowy cały czas miałem myśl że Karol wybierze Horror a to byłoby najgorsze bo ja panicznie się ich boję .

Gdy już byłem w pokoju to zobaczyłem Karola rozłożonego na całym moim łóżku . Postanowiłem zainterweniować !

H) KAROL WON MI Z MOJEJ POŁOWY !

K) No dobra już już co tak agresywnie ? Chodź lepiej oglądać film a nie się na mnie drzesz

K) Horror może być ?

Karol zapytał się mnie czy horror może być bardzo chciałem powiedzieć że nie .Niestety coś poszło nie tak bo się zgodziłem .

H) Hehe ... no jasne ..

K)To super bo znalazłem całkiem nowy i z dobrymi opiniami .

Pov Karol

Hubert wszedł do pokoju i standardowo na mnie nakrzyczał ale po chwili przestał warczeć szczekać krzyczeć czy co on tam robił i położył się koło mnie. Postanowiłem się go zapytać czy horror mu odpowiada i o dziwo się zgodził a bardzo dobrze wiem że ich nienawidzi .

Pov Hubert

Zaczęliśmy oglądać na początku nie było tak źle ale jak wyskoczył pierwszy jumpscare to odruchowo skuliłem się pod kocem i wtuliłem w ramię Karola . Chwilę mi zajęło ogarnięcie co odwaliłem a jak to do mnie dotarło to nieco zawstydzony i zdecydowanie czerwony odkleiłem się od nie go .Popatrzyłem się na niego a on spojrzał na mnie nie wiedząc co powiedzieć wydukałem tylko ciche przepraszam

H)Prze . . .Przepraszam

K)Spoko ( ͡° ͜ʖ ͡° )

Pov Karol

Siedziałem na łóżku opierając się o poduszki. Trochę mi się nudziło bo w tym filmie nie było nic strasznego ale po tym jak wyglądał Hubert można było wywnioskować że twierdzi inaczej .Pojawił się pierwszy jumpscare .Nie ruszyło mnie to ale Huberta nawet bardzo . Hubi wtulił się w moje ramię a po chwili się odkleił ode mnie .Widziałem że jest mocno zawstydzony i nie wiedział co powiedzieć po długiej chwili namysły powiedział tylko cichutkie przepraszam .To było nawet uroczę .Stwierdziłem że go trochę powkurzam .

K) No Hubi nie wiedziałem że tak na mnie lecisz ( ͡° ͜ʖ ͡° )

H) Co?! T . . . to to nie prawda!!!!!!

K) Jak to nie prawda to czemu wyglądasz jak burak ?

H) Emmmmmm po prostu strasznie się tu gorąco zrobiło hehe (powiedział nerwowo)

K) Ty jesteś gorący ( ͡° ͜ʖ ͡° )

H)KAROL!

K)No co jak ci tak gorąco to możesz zdjąć koszulkę ( ͡° ͜ʖ ͡° )

H)AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! KAROL ALE TY JESTEŚ JAKIŚ ZJEBANY !!!!!!!

Pov Hubert

Boże ale on jest głupi czemu on tak w ogóle mówi ?To raczej nie jest możliwe żebym się mu podobał prawda ?Ehhh w sumie to wygląda mega przystojnie w tych roztrzepanych włosach i trochę odpiętej koszuli w kratkę .Mnie chyba pojebało o czym ja myślę ?????!!!!! Czy ja mogę być gejem ?!?!?!?!?!? nie nie to niemożliwe ty sobie cos ubzdurałeś hehe . . . z moich przemyśleń wyrwał mnie Karol machający mi ręką przed twarzą i powtarzający ziemia do Huberta !



[ Witam was moje robaczki chciałabym wam powiedzieć że to moja pierwsza książka i rozdziały będą się pojawiać co dwa dni przynajmniej się o to postaram . Tak jak już pisałam w opisie piszę to bo mi się nudzi w życiu i nie mam nic ważnego już do powiedzenia więc baiii ]








Jak do tego doszło nie wiem  DxDOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz