Önce 2. bölümü okuyun... İyi okumalar.
3. Bölüm;
"Günlük sayfaları, belki de karanlığın."Elimdeki günlükle bakışıyordum... Sayfaları çevirerek göz gezdirmiştim. Dönüp dolaşıp yine bu günlüğü okumaya başlamıştım. Benim günlüğüm...
Gerek aptal, gerek akıllı, gerek zayıf, gerek güçlü bir benin olduğu karma karışık bir günlük...Tarih Belirsiz /7. Sınıf
Çıldırıyorum, önüme geçecek kara günlere, gerçekleşmeyecek duygulara çıldırıyorum.
Aklım çok karışık... Bunları en yakın arkadaşıma anlatıp içimi dökmek istiyorum ama garip geliyor çünkü 'O' en yakın arkadaşımı seviyor. Beni değil.
Ben 'Onu' seviyorum, 'O' en yakın arkadaşımı seviyor, en yakın arkadaşımın düşüncelerinden bu konuda emin değilim... En yakın arkadaşımla, kan kardeşimle bunu konuşamam, cidden garip... Anlatabiliyor muyum ? Hem onu bunaltmak, hem üzmek, hem de kendi hissettiğim bu berbat şeyi ona hissettirmek istemiyorum.Birkaç sayfa atladım, küçük bana "Aptal" dedikten sonra göz devirdim.
Tarih Belirsiz/ 7. Sınıf
Bugün Cumartesi, aynı diziye yeniden başladım... 'O' en yakın arkadaşıma çıkma teklifi etti... Bana da Cumartesi söylemişti... Ve de Cumartesi ayrılmıştık. En yakın arkadaşıma güler yüzle defalarca kabul etmesini söyledim ama aslında içimden geçen bu değildi. Hayal kırıklığına uğradım, sonuçta onu seviyorum... Kan kardeşimin mutlu olmasını istiyorum, umarım kabul eder- Ne saçmalıyorum ki ? Mutlu olmasını isterim ama çıkmalarını istemiyorum... 'Onun' benimle çıktığında beni gerçekten sevmediğini biliyordum, biliyorum.
Başımı kaldırıp birkaç saniye karşımdaki duvara baktım... Ne saçma günlerdi ama...
2-3 sayfa daha atladım.Tarih Belirsiz/ 7. Sınıf
Artık çıkıyorlar... Ona 'Enişte' gözü ile bakmak... Belki de zayıflığımdandır ama zor geliyor. Ben mi kötü oluyorum bu hikayede yoksa bana mı öyle geliyor ? Kardeşinin sevgilisine aşık bir kız beni kötü biri yapar mı ? Ama bu duyguları ben istemedim, önceden onunla çıkmış olmayı ve benimle oynamasını da istemedim. En yakın arkadaşım sürekli "Üzülmedim değil mi ?" diye soruyor. Üzülmedim dedikten sonra gülümsesem bile içimde birşeyler yıkılıyor.
Yazık... Dedim kendi kendime, "Ne kadar zayıf bir kızsın sen..." Bu sefer bolca sayfa atladım, bunlar içimi baymıştı.
Tarih Belirsiz/ 7. Sınıf
Bazen duygularım ağır basıyor ve ben onları yok etmeyi deniyorum. Öğrendim sanırım, artık kontrol edebilirim az bile olsa. Hissettiğim şeyler en sonunda o kadar ağırlaştı ki artık hiçbirşey hissetmemeye başladım, içi bomboş bir bardak gibi, ne kadar doldurmaya çalışsalar bile çatlaktan sızan su yüzünden asla dolmuyor. Bomboşum, hissetmiyorum.
O zamanlarda aptal, güçsüz, duygularına yenik düşebilecek kapasitede bir kızdım. Herşey 'Ondan' hoşlandığım zaman başlamıştı. Ufak bir duygu hissetmek beni zayıflatmış, yerle bir etmişti. Sonra da düzelmeye çalışmıştım ama eskisi gibi olamamıştım. Tarihi olan sayfalardan birini okuma kararı aldım.
24 Aralık 2019, Salı/ 8. Sınıf
Yoruldum... Mutsuzken rol yapmaktan yoruldum, her şey harikaymış gibi davranmaktan yoruldum... Negatif düşüncelere boğluyorken ağzımdan olumlu şeyler çıkmasından, buz gibi kalbimin üzerine çıkıp her şeyi haykıramamaktan, sevgiye muhtaç olmaktan, nefrete olan bağımlılığımdan sevgiyi bilememekten, nefes alıyorken ölüymüşüm gibi hissetmekten yoruldum. Yoruldum demekten yoruldum ! Bunu kimseye söyleyememekten yoruldum ! Kahretsin, yoruldum ! Herşeyden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Higanbana Çiçeği
De TodoOkudukça anlayacaksınız. Gerçek hayattan alıntılar vardır fakat tamamı gerçek değildir. Kaç kişisiniz siz ? Ben mi bölündüm, ayrı mıyız yoksa kafayı mı yedim ? Gerçek misiniz ? Sorular, sorular, sorular... Doğum günleri... Belki de doğum günümde...