•///Yeni Bir Başlangıç///•

390 23 40
                                    


    Sanemi gözünü bozmamanı istediği için seni iplerden çıkarıp

   "Bunu bir yere atıcam orda çürüyüp gitsin. Hatta şu çiçeği eline koyarım o iblis p!çleri görürse sıranın onlara  geliceğini anlarlar."

   Dedi ve ölü bedeninle çiçeği eline alıp uzaklaştı.

   Çok uzak biraz ağaçlık biraz kurak bir yere geldi. Seni yere attı. Senin sağ elini karnının üzerine koydu ve çiçeği tutmuşsun gibi avucunun içerisine yerleştirdi. En son sana baktı. İki tekme attı ve ordan uzaklaştı.

•-----------Akaza'nın Gözünden------------•
                         (  Akşam  )

     " Off  nereye bakarsam bakayım yok! Kaybolmamaıştır umarım güneş doğacağı için yanından ayrılmak zorunda kaldım. Ama kılıcı vardı bir şeyler öğrenmiştir. Akşamları iblislere karşı durabildiyse iyi demektir. Yada hashiralara yakalandıysa sıçtı demektir."

   Aklından bunları geçirirken burnuna güzel bir koku geldi. Nerden geldiğini tam kestiremiyordu. Yürümeye devam etti koku biraz artmıştı ama hiç bir şey yoktu. Sadece aşınmış ağaçlar ve yarı yeşil toprak.

    Yürümeye devam etti kokunun kaynağı tam karşısındaymış gibi geliyordu ama göremiyordu.

    Gece saat 02.00 civarı olmuştu hala yürüyordu neden yürüdüğünü bilmiyordu sadece yürüyordu bir şey bulmak umuduyla. Bulacağı şeyin iyi olup olmadığını bilmiyordu ama koku daha da artmıştı o kokunun kaynağını bulmadan vazgeçmeye niyeti yoktu.

    Artık güzel kokunun kaynağını bulmuştu. Ama keşke bulmasaydı. Gördüğü o kişi kalbini acıtmıştı.

  "Keiko..."
 
      Akaza, Keiko'nun yanına gidip dizlerini çöktü ağlayacak kadar değildi ama fazlasıyla üzülmüş ve sinirlenmişti. Elindeki o çiçeği gördü, mavi örümcek zambağını. Hızlıca eline aldı ve ayağa kalktı. Ama zambağı bulan kişi Keiko'ydu. Aklına umut verici bir fikir geldi. Keiko'yu kucağına alıp hızla bir dağın üzerine çıktı. Bağırmaya başladı

  "MUZAN-SAMA, MAVİ ÖRÜMCEK ZAMBAĞINI BULUNDU!"

   Sonra bir biva sesi çıktı ve karşısında 4 üst ay belirdi. Akaza herkezi gözmüştü 1'i hariç Douma'yı görememişti öldüğünü düşünüp mutlu olmuştu ki bir anda Keiko elinden yok oldu. Ne tarafa gittiğine bakınca orada Douma'yı gördü. Keiko onun elindeydi.

   Akaza, Douma'nın yanına hızla gidip Douma'ya güzel bir tekme atıp Keiko'yu eline aldı. Diğer üst aylar Akaza'nın yanına gidip neden bir insanı getirdiğini soracaktı ki Muzan ortama giriş yaptı. Herkez diz çoküp iblis kralı selamladı.

    Muzan, Keiko'yu alıp kendi önüne yatırdı.

Muzan:
"Akaza, bu kızı neden getirdin!"

  Akaza:
"Muzan-sama, mavi örümcek zambağını bulan kişi o kızdı."

  Muzan kıza iyice baktı ve daha sonra Akaza'ya baktı.

   Muzan:
"Mavi örümcek zambağı nerde?"

   Akaza zambağı eline alıp Muzan'a verdi.

   Muzan:
"Keiko'nun alnı neden böyle?"

  Akaza:
"Hiç bir fikrim yok efendim. Onu bulduğumda o şekildeydi."

   Muzan:
"Hiç birinizin bulamadığı bu önemli çiçeği bu sıradan kızın bulmasının nedenini söyleyin!"

    Hiçbir üst ay ağzını kıpırdatamadı bile. Ve uzun bir sessizlik çoktü.

   Muzan bütün iblisleri geri Dünya'ya bırakıp sadece Keiko ve Akaza'yı sonsuzluk kalesinde bıraktı.

   Muzan:
"Akaza bu kızı bir alt ay yapacağım ama o senin kontrolünde olacak bu kız artık bir iblis."

Akaza içten içs mutluydu ama bello etmemeye çalıştı

  Akaza:
" ..Efendim izniniz olursa bir şey soracağım."

   Muzan:   ?

    Akaza:
"Efendim alt aylardan eksik mi var?"

  Muzan:
"Rui öldü."

   Akaza:
"Peki efendim."

•----------------Normal Anlatım---------------•

   Akaza da Dünya'ya gidince Keiko'yu iblis yapmak için anlında olan yarığa sadece 1 damla kendi kanından akıttı.

   Keiko büyük bir acıyla kıvranmaya başladı. Gözleri doldu ve ağzı sulanmaya başladı. Acı bir süre sonra dindi ve alnındaki yara iyileti. Yarası hızlı iyileşiyordu. Artık o bir iblisti.

   Keiko kendine geldi ve gözlerini açınca Muzan'ı karşısında gördü. Muzan'ın kanı yapması gereken her şeyi kendi kanıyla onun aklına kazımıştı. Bu yüzden Keiko hemen biraz geri çekilip Muzan'ın karşısında eğildi.

  Muzan:
"Ne yapman gerektiğini biliyorsun Suzume."

   Suzume:
"Evet efendim."

   Konuşma bitince Muzan Suzume'yi Akaza'nın yanına gönderdi.

   Akaza:
"Keiko?.."

Suzume etrafına bakındı ve

   Suzume:
"O kim? Beni kastediyorsan  ben Suzume Fuyuko.Ama pek bir şey hatırlamıyorum. Zaten Muzan-sama her şeyi verdi gerek yok bence."

   Akaza:
"E-evet bence de."

  Suzume:
"..eee şey ben açım bir şeyler yiyelim mi?"

   Akaza:
"Ben sadece erkekleri yiyorum."

   Suzume:
"Bana fatk etmez ikisi de olur."

  Akaza "Gel." dedi ve arkasını dönüp hızla dallardan dala atlamaya başladı.

   Baya uzak bir yerde küçük bir kasabada bir evi gözünüze kestirdiniz ve orada yaşayan aileyi katlettiniz. Babayı Akaza ve anneyi de Suzume yedi. Çocuklar kaçarken Suzume kan sanatı tekniğini kullanarak çığardığı siste çoçukları uyuttu ve en son paylaşarak onları da yediniz.

    Bir süre sonra Suzume

"Dövüşelim mi?" diye sordu.

     Akaza:
"Neden?"

     Suzume:
"Sıkıldım."

  Akaza:
"Sana buraları gezdirebilirim. Nerelerden uzak durman gerektiğini felan gösterebilirim."

   Suzume:
"O da olur sonra üst ayları görmeye gidelim."

   Akaza:
"Bakarız."

    Akaza Suzume'yi gezdirirken çoğu yeri gösterdi en son bir ormanlık alanı göstererek "Buraya sakın girme." Dedi. Suzume onayladı.

  

     Anlayamadığınız bir yer olursa sorabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     Anlayamadığınız bir yer olursa sorabilirsiniz.

       Bu sefer pek içime sinmedi ama bununla idare edicez artık.

       Kendinize iyi bakın👋🏻👋🏻

'~Akaza × Keiko ~' Demon Slayer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin