✩11✩ Planın 'uygulama' bölümü

72 4 31
                                    

Lily, Lisa'nın Ravenclaw Ortak Salonu'ndan çıkmasını beklerken orada yaşlanacağını düşünüyordu. Ona günlerce gibi gelen on dakikanın ardından Lisa, arkadaşlarından biri ile konuşurken dışarı çıktı.

Lily, Lisa'nın Ortak Salon'ndan çıktığını gördüğü an yanına koştu.

"Merhaba Lisaa. Nasılsın? Seninle özel konuşabilir miyim?"

"Marhaba Lils." Diye cevap verdi Lisa neşeli bir şekilde. "Tabi ki konuşabiliriz. Nerede?"

"Beni takip et."

Lily, Lisa'yı kolundan tuttuğu gibi başka bir koridora götürdü.

"Monica ile ben bir grup projesine dahil olduk. Onun için numarası lazım."

"Tabi ama üzgünüm numarası bende yok. Biliyorsun yardım etmeyi gerçekten çok isterdim ama ne yazık ki-"

"Sorun değil."

"Teşekkürler. Neden gidip Monica'ya sormuyorsun?"

"Tamam en iyisi öyle yaparım. Bana vakit ayırdığın için sağol."

"Hiç sorun değil her zaman."

Lily yürüyüp giden Lisa'ya baktı. Tabi ki Monica'ya sormayacaktı. Bu onun için bir ölüm bileti olurdu.

Bunun yerine Sirius'un yanına, Hufflepuff ortak Salonu'nun yolunu tuttu.

✧✧✧

Sirius'un orada da işler pek yerinde gitmiyordu.

Hufflepuff'dan Aurora Dia Delia, tam önünden geçecekken Sirius'u fark etmiş ve onu göremediği için özür dilemişti.

"Sorun değil."

"Evet ne için gelmiştin?"

"Biz şey- benim bir arkadaşım var Monica'dan hoşlanıyor ama bunu yüzüne söylemekten çekiniyor ve bu yüzden telefondan Monica'ya Monica'nın o olduğunu bilmeden yazacak ve sonra açıklayacak çıkacaklar falan mutlu son."

"Tamam. Şey çantamdan bulmam zaman alacak biraz beklersin herhalde."

"Tabi benim zamanım var."

Tabi ki zamanı yoktu. Bu işi hemen bitirmek istiyordu. Ancak bu kızın yanında o kadar sert davranamıyordu.

Kısa bir süre sonra Aurora açık buz mavisi renk kılıflı bir telefon çıkardı. Birkaç tıktan sonra Monica'nın telefon numarası yazan yeri açtı.

"Kağıt kalemin var mı?" Diye sordu Aurora.

"Yanımda değil."

"Tamam boşver benim yanımda var."

Aurora çantasındaki defterlerden birinin sayfasının ucunu kopardı ve telefon numarasını yazdı.

"Al. Arkadaşlarına iyi şanslar bu arada. Monica'yı baştan çıkarması biraz zor olacak."

"O kızla nasıl arkadaş olabiliyorsun?"

"Arkadaş değiliz. Öğretmen yıl sonu ödevi için eşleştirmişti. O yüzden yakındık."

Sirius anladım anlamında başını salladı ve koşarak Lily'yi bulmaya gitti.

Yolda birbirlerine çarpınca ikisi de yere kapaklandı.

"Sirius! Buldun mu bir şey?"

"Sirius elindeki kağıdı salladı. Yüzünde büyük bir gülümseme vardı.

Lily de akşam gizlice James'ten (ç)aldıkları telefonu çıkardı.

Kalbinin küt küt atmaya başladığını hissetti.

Telefonun şifresini bilmiyordu.

Sirius telefonu aldı ve ZAMBAK yazdı. Telefon açıldı. Sirius da Lily'nin şaşkın ifadesine bakıp güldü.

"James ve ben düşündüğünden daha yakınız Evans."

"Şov yapma aç mesajları."

İki dakika sonra ikisi de afallamış ifadeyle telefona baktı.

"Sirius bu bir kabus mu?"

"Sanırım."

İki telefon numarasının birbirleri ile bir benzerlikleri bile yoktu.

__( ̄ー ̄ ) __( ̄ー ̄ ) __( ̄ー ̄ ) __( ̄ー ̄ )

𝔹𝕠̈𝕪𝕝𝕖 𝕪𝕖𝕣𝕝𝕖𝕣𝕕𝕖 𝕓𝕚𝕥𝕚𝕣𝕞𝕖𝕜 𝕪𝕒𝕫𝕒𝕣𝕝𝕒𝕣ı𝕟 𝕖𝕟 𝕤𝕖𝕧𝕕𝕚𝕘̆𝕚 𝕤̧𝕖𝕪𝕝𝕖𝕣𝕕𝕚𝕣 .

𝔹𝕦𝕘𝕦̈𝕟𝕝𝕦̈𝕜 𝕓𝕦 𝕜𝕒𝕕𝕒𝕣.

*𝕜𝕠̈𝕥𝕦̈𝕔𝕦̈𝕝 𝕓𝕚𝕣 𝕜𝕒𝕙𝕝𝕒𝕙𝕒 𝕧𝕖 𝕘𝕠̈𝕝𝕘𝕖𝕝𝕖𝕣𝕚𝕟 𝕒𝕣𝕒𝕤ı𝕟𝕕𝕒 𝕜𝕒𝕪𝕓𝕠𝕝𝕞𝕒*

𝓙𝓲𝓵𝔂 ❃ YARI 𝚃𝙴𝚇𝚃𝙸𝙽𝙶 ❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin