✩14✩ Son Çare'nin 'Uygulama' Kısmının Zor Kısmı

64 3 8
                                    

İçerisi gece yarısını geçtiğinden karanlık ve boştu. İçeri girmeden önce herkes iyice pelerinin içine girdiğinden emin olduktan sonra kızlar yatakhanesine doğru hareket ettiler. Sirius oraya giremeyeceğini bildiğinden Görünmezlik Pelerin'ini çıkardı ve kapıda ikisini beklemeye başladı. 

"Çok oyalanmayın acele edin."

Lily göz devirdi ve sessiz adımlarla Julie'yi takip etti. Nefes almaktan bile korkarak yatakhanelerde ilerlediler. 

"Bu kadar oda olursa sabaha kadar bulamayız." Diye fısıldadı Julie.

"Öğrenci kayıtlarında isimlerine bakalım."

Yatakhaneden çıktılar.

"Buldunuz mu?" Diye sordu Sirius heyecanla.

"Hayır. İsimlere bakmaya geldik."

İsimler tablosunda Monica Martinez'in adını aradılar.

"Şu 4d işte."

Kızlar geri yatakhanelere çıktılar ve 4d nolu yatakhaneyi aradılar. Julie, Lily'yi durdurdu.

"Şimdi hayatımızda yapacağımız en adrenalinli şeye hazır mısın?"

"Fazlasıyla."

Yatakhanenin kapısını açtılar. 

İçeride sadece bir gece lambası yanıyordu ve çok karanlıktı. Bir yere takılıp düşmemeye çalışarak ilerlediler. 

"İşte orada" Lily, üstünde M.M. yazan bavulu gösterdi.

Julie aceleyle Monica'nın yattığı yatağın yanındaki komodine uzandı ve telefonu kaptı.

"Tamam hadi gidelim."

Sirius'u da yanlarına aldılar ama Ortak Salon'dan çıktıklarında karşılarında hiç istemeyecekleri bir manzara vardı.

Filch kapının önünde kucağında Mrs Norris ile onları bekliyordu. Uanında da Monica tam yüzünü yumruklamak isteyeceğiniz bir şekilde sırıtıyordu.

__〆( ̄ー ̄ ) __〆( ̄ー ̄ )__〆( ̄ー ̄ )__〆( ̄ー ̄ )

Bu bölüm pek içime sinmedi ama olsun artık yayınladım. 

Kısa bölümler yazmak uzun bölümlerden daha hoşuma gidiyor. 

İşte yine sürprizli bir son.

Monica'ya sövmek isteyenleri şuraya bekliyorum (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

Son olarak kapağı değiştirmeyi de düşünüyorum. Daha uğraşıp bir şeyler yaparım.

𝓙𝓲𝓵𝔂 ❃ YARI 𝚃𝙴𝚇𝚃𝙸𝙽𝙶 ❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin