✩15✩ Kaçınılmaz Ceza

72 3 8
                                    

"Bir gecede 3 öğrenci demek." Filch aptal sırıtışından attı ve çocukların elindeki telefonu aldığı gibi paltosunun sol alt cebine attı.

"Sizde demiştim. Yatakhanede ses duydum ve hemen yanınıza gittim." Dedi Monica kendinden çıkabilecek en tatlı sesiyle.

"Ops. Terbiyeli kız yapıyor. Madem bu kadar çabuk deri değiştiriyor neden Sly değil?" Diye sordu Julie, Lily'nin kulağına.

"Şhh." Lily işaret parmağını ağzında tutarak sessiz ol işareti yaptı.

"Sanırım bizi yanlış anladınız. Madem Monica bu kadar koşarak yanınıza geldi, o zaman ben de yatakhanenin başında nöbet tutarken onu geçerken görmeliydim." Sirius sonrasında Monica'ya döndü. "Böyle büyük bir hatayı nasıl yaptın Martinez?"

"Ah doğru. İsimlerin listesine bakarken bu değerli eşyanızı Ortak Salon'da unutmuşsunuz." Dedi Monica elindeki Pelerini göstererek.

"O pelerin bizim." Sirius pelerini almak için harekete geçti ama alamadı.

"Hayır. Bu Pelerin James'in. Ve gidip ona verecek olan da benim."

Filch sohbetten rahatsız olmuş olacak ki dördünü de susturup McGonagall'ın odasına götürdü.

McGonagall dördünü gördü ve sinirle iç çekti.

''Hiç şaşırmadığım üçlü ve Martinez.''

Sonraki bir saat ise Monica'nın her şeyi abartarak anlatması ve McGonagall'ın da her cümle sonunda onlara tuhaf bir bakış atması ile geçti.

''Gryffindor'dan 30 puan.''

''Ne Profesör bunu yapamazsınız.''

''Kişi başı 30 puan.''

Ortak Salon'a gittiklerinde üçü de koltuklara yığıldı.

''En kötüsü de ne biliyor musunuz?'' Diye başladı Julie. ''Telefonu Filch'e kaptırdık.''

Sirius diğer ikisine gülümsedi. 

''Aslında Filch ve McGonagall uzun ve derin konuşmalar içerisindeyken bunu Filch'in sol cebinden (biraz yanlışlıkla biraz bilerek) aşırdım.''

Elindeki telefonu havaya kaldırdı.

__〆( ̄ー ̄ ) __〆( ̄ー ̄ )__〆( ̄ー ̄ )__〆( ̄ー ̄ )

Merak etmeyin ölmedim

Birkaç gündür bölüm atmıyordum.

Kısa oldu ama atınca bir rahatlama hissi geldi.

𝓙𝓲𝓵𝔂 ❃ YARI 𝚃𝙴𝚇𝚃𝙸𝙽𝙶 ❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin