✩12✩ Son Çare

75 0 16
                                    

Sirius ve Lily birbirleriyle bir süre bakıştılar. Ne kadar sürdü ikisi de fark etmedi ama önlerine geçen gölge ile ikisi de yerlerinden sıçradı.

Julie Potter gülümseyerek yerde oturan ikisine bakıyordu.

"Piknik yapacak güzel bir yer desenize."

Sirius ayağa kalktı.

"Juls. Seni yeniden görmek ne güzel."

"Selam Sirius. Şu yanındaki arkadaşa söyle de ikizim fena depresyonda."

Lily kendi yapmadığını belirtmek için ayağa kalktı.

"Lily değildi Julie. Oturman gerekebilir."

"Tabi neden yere oturmayalım ki- SİRİUS O BİRİNİN TELEFON NUMARASI MI?"

"Açıklamama izin ver Julie."

"Elalemin kızından numara mı istedin?"

"Kızım sakin ol anlatmama izin ver."

"Beni aldatıyor musun?"

"Julie!"

"Tamam çok sakinim." Julie, geçen insanların bakışlarını önemsemeden yerde oturan ikiliye katıldı.

Diğer ikisinin neler olduğunu anlatması çok vakit aldı. Normalde bunu kimseye söylemeyeceklerdi ama Julie bir istisnaydı.

"Yani diyorsunuz benim manyağa intihar etme sebebi getiren o soğuk nevale Martinez."

"Kesinlikle öyle." Dedi Sirius kendinde olabilecek max ciddiyetle.

"Yeni bir plana ihtiyacımız olacak o halde." Julie telefon be kağıda baktı. "Çünkü önceki pek işe yaramamış gibi."

"Maalesef." Lily içindeki suçluluk duygusu büyüdükçe gözlerinin daha fazla dolmaya başladığını hissediyordu.

"Neden direk kaynağını aramadınız?"

"Nasıl yani?"

Lily, James'in telefonunu gösterdi. "Kaynak burada."

"Ama o tek taraflı kaynak. Bize ikisinin de kim olduğuna dair net bir cevabın olduğu bir kaynak lazım."

"Ama bu zor olacak." Dedi Sirius düşünceli bir şekilde.

"Merlin aşkına siz ikiniz neler olduğunu bana söyleyecek mi?"

"Monica'nın telefonunu çalacağız!"

__〆( ̄ー ̄ ) __〆( ̄ー ̄ ) __〆( ̄ー ̄ ) __〆( ̄ー ̄ )

Yazmayacağım demiştim aöa kendimi tutamadım eheheh
𝐁𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐬𝐨𝐧𝐮 𝐝𝛊𝐫𝛊𝐫𝛊𝐫𝛊𝐦𝐦𝐦.
𝐇𝐞𝐲𝐞𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐝𝐫𝐞𝐧𝐚𝐥𝐢𝐧 𝐝𝐞𝐬𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐫...

nyrsjk Julie hakkında yanlış bir şey yazdıysam beni uyar jemen düzelteyim.

𝓙𝓲𝓵𝔂 ❃ YARI 𝚃𝙴𝚇𝚃𝙸𝙽𝙶 ❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin