1. Nový začatek

53 1 0
                                    

Tak a je to tady, už mám zabaleno a můžu jet.
Dorazila jsem do Berlína kde mám sraz s mojí budoucí skupinou Rammstein. Vejdu do místnosti a potkám Tilla. Till se na mě dívá s nadšením a z úsměvem, potřese mi rukou a promluví
Rád tě poznávám Nikki, vítej v týmu. Usmál se a pokračoval.

Tohle je Flake. Ahoj, Nikki, jsem Christian ale všichni mi říkají Flake. Moc mě těší. Tohle je Paul. Ahojky... Páni ty jsi nádherná, začervenal se. Oh děkuji :) Tady je Schneider. Moc mě těší Nikki. Obejmul mě..ach bože on tak voní. Pak se na mě podíval, jeho oči se zarývali do mých a já jsem nemohla vydržet udržet oční kontakt a podívala jsem se do země. Celá jsem se Červenala, Christoph se potichu zasmál a odešel. Já jsem Ollie, usmál se na mě vysoký chlap, těší mě, Ollie.

Tak a tohle je Richard. Na pohovce seděl černovlasý muž, v ruce držel cigaretu. Poté se zvedl a chytil mě kolem pasu. Lekla jsem se, ale zároveň se mi to líbilo. Já jsem Richard, rád tě poznávám krásko. Hehh já jsem Nikki, odpověděla jsem. Pak mě pustil, a já jsem si jen v duchu říkala, né ještě mě nepouštěj..

Tak a tohle jsou všichni. Doufám, že se tu zabydlíš:) a Paul ti pomůže s věcmi ok? Paul se hbitě zvednul a s úsměvem mi vzal tašky. Pojď za mnou, řekl mi... Došli jsme do mého pokoje. Byl nádherný a uklizený, šlo vidět, že si dali záležet abych se tu cítila jako doma a vlastně ano, tohle teď bude můj nový domov.

Jsi jen mojeKde žijí příběhy. Začni objevovat