Je už opravdu pozdě nemyslíš, budou nás hledat. Máš pravdu, jdeme.
Celou cestou zpátky bylo ticho, ale viděla jsem jak se usmívá......Doma...
Konečně jsem doma a můžu si lehnout. Když jsem se chystala skočit na moji postel, rožlo se světlo a v rohu seděl Richard.
Tak co si chtěla probírat, zlato? Zeptal se drze, jako vždy.
Ah Richarde jsem unavená, zítra ano. Ani náhodou kočko, chytil mě za krk a přitiskl ke zdi. Jeho rty byly blízko těch mých, chybělo pár milimetrů. Poslouchej Nikki. Jsi jen moje!
A odešel...Tahle věta byla v mojí hlavě celou noc. Nemohla jsem spát, ale asi po 2 hodinách čumění do stropu jsem usla...
...O 1 měsíc později...
Tak jo kluci, držím vám palce, budu vás neustále kontrolovat. Jo a Christophe! Ano? ozvalo se mile. Dávej prosím pozor až bude chrlit oheň že spodu, ať se nespálíš. Budu, když to říkáš, obejmul mě a šel na stage...
Jako první písničku jsem zvolila Sehnsucht, všechno šlo perfektně. Tillův hlas vynikal ve všech tónech, kytary se připojily a do toho ohňostroje a výbuchy, které jsem tak dlouho navrhovala.Na konci koncertu:
Till: a chtěl bych poděkovat naší nové člence, bez které by tento koncert nebyl tak velkolepý, Nikki Nyualbovi!!! Cože?! Mám tam jít!?
Upravila jsem si vlasy a přiběhla na pódium, uklonila jsem se a všichni tleskali, pískali a křičeli moje jméno. Kluci byli nadšení a já nikdy nebyla šťastnější...
ČTEŠ
Jsi jen moje
RomanceCo se stane s Nikki Nyualbovi původem z Azerbajdžánu když se stane novou manažerkou a poločlenkou skupiny Rammstein?