Richard otevřel dveře a chytil mě za ruku. Zatáhl mě dovnitř a zamknul dveře.
Hodil mě na postel a chvíli bylo ticho. Bála jsem se, ale zároveň jsem se těšila co přijde.
Po chvilce jsem cítila Richardovu ruku jak sjíždí po mém stehni dolů. "Miluju, když se tvé tělo chvěje" řekl hlubokým hlasem. Začala jsem vzdychat. Pšššt ne ne kotě, nesmíme jít slyšet.Ach bože , teprve se známe, ale je tak okouzlující. Dovádí mě k šílenství. Pak si lehnul na mě a zadíval se do mých očí. Jeho hnědočerné oči jsou tak nádherné. Pak spojil naše rty a zmáčknul moji ruku, sjížděl ke krku a já cítila jeho teplý dech. Ach bože ty tak voníš, řekl a začal mi líbat krk. Nevěděla jsem co mám dělat, ale on si se mnou dělal co chtěl...
Ráno jsem se probudila v jeho posteli, byla jsem polonahá a rozcuchaná. Naproti mě ležel Richard. Je tak roztomilý když spí.
Podívala jsem se na hodiny a zjistila jsem že už je půl desáté a já nestíhám první zkoušku s klukama. Pomalu a potichu jsem začala vstávat, ale Richard mě slyšel a přitáhnul si mě k sobě. Ale zlato kampak jdeš? Richarde dneska mám první zkoušku s váma a nestíhám ani ty nestíháš. Richard se zasmál, ale včerejší noční zkoušku si zvládla dokonale zasmál se. Nech toho plácla jsem ho po ruce a začala se oblékat. Byla jsi úžasná. Richarde! Přestaň,nestíháme. Začal se smát a bylo mu jedno že oba jdeme pozdě. Pak jsem vyšla z pokoje a naproti mě stál Paul.
Ale ale,nevěděl jsem že ses přestěhovala k Richardovi smál se.
Paule nikomu to neříkej prosím. Žádný strach krásko nic neřeknu hm?
Děkuju, dala jsem mu pusu na tvář a běžela do studia.Naštěstí jsem přišla včas a Richard chvíli po mě.
ČTEŠ
Jsi jen moje
RomanceCo se stane s Nikki Nyualbovi původem z Azerbajdžánu když se stane novou manažerkou a poločlenkou skupiny Rammstein?