Tak a je zase večer.
Rozhodla jsem se dneska spát na hoře na půdě sama.
Bylo něco kolem 10 večer. Chystala jsem se spát, ale pak mi něčí ledové ruce zakryly pusu, abych nemohla mluvit.
Snažila jsem se ruce strhnout, ale byly moc silné a nešlo to.
Pak mě chytily kolem pasu, nevěděla jsem jestli se mi to líbí nebo jestli se bojím. Pak mě dotyčná osoba přivázala ke křeslu.
Co to kurva je! Zařvala jsem
Pak si osoba sundala masku.
Christophe?! Zbláznil ses, co to děláš!?
Pššt! Nekřič mi Nikki.
Takhle jsem ho neznala, vždycky byl stydlivý a milý a teď se chová jako Richard.
Když si mě nevybereš ty, tak si tě prostě přivlastním!
Christophe, co to do tebe vjelo! Já přece neřekla, že tě nechci!
To mi je jedno!
Byl jako pomatený, kvůli mně se dočista zbláznil.!
Rozvázal mě a chytil mě u krku. "Jsi jenom moje"řekl.
Tuhle větu si moc dobře pamatuju od Richarda.
Christophe prosím...
Ignoroval co říkám a začal mě líbat. Ale jelikož mám i pro Christopha slabost nebránila jsem se a začala se svlékat.
Po chvíli jsme skončili oba na zemi. Když si nemůžu vybrat mezi Richardem a Christophem, tak si budu užívat s oběma.Oh bože, i když se to nezdá, Christoph je mnohem vášnivější. Nevynechal jediný bod na mém těle. Když mě uslyšel vzdychat, vrátil se k mým rtům a políbil je. Pak se vrhl na mé nohy, už jsem to nemohla vydržet a tak jsem ho chytla za krk a převrátila ho na záda. Začala jsem mu rozepínat košili a mezitím ho vášnivě líbala. Christoph se potichu smál a šeptal mi do ucha škádlivé věty.
První sex s Christophem byl dokonalý.Skončili jsme asi v 1 ráno. Christoph se oblékal, ale já nechtěla aby ještě šel. Objala jsem ho zezadu. Christoph se usmál a chytil mě za ruce. Miluju tě. Řekla jsem mu. Christoph se zasmál. Byl to smích z radosti a z úspěchu. Otočil se ke mně a objal mě. Jeho objetí jsou nejlepší a jak voní!..
Christoph už šel a naposledy se na mě usmálŠla jsem si lehnout do postele, neustále jsem cítila jeho vůni, chci aby tu byl se mnou.
ČTEŠ
Jsi jen moje
RomanceCo se stane s Nikki Nyualbovi původem z Azerbajdžánu když se stane novou manažerkou a poločlenkou skupiny Rammstein?