Muzica, factor al vindecării interioare

25 6 0
                                    

Nu vi s-a întâmplat ca atunci când sunteți triști să ascultați muzică cu anumite versuri sau cu o anumită amintire?! Ei bine, muzica este un leac eficace al vindecării interioare. Și cred că nevoia oamenilor de liniștire, de calmare și tot odată de fericire și vindecare interioară a dus, în istorie, la creerea muzicii.

Versurile melodiilor nu sunt scrise la întâmplare, toate își au portița într-un sentiment al sufletului. Poate nu m-am făcut așa de înțeleasă, stați să mai explic o dată. Deci, fiecare melodie are versuri specifice unui sentiment: dragoste, ură, iubire, prietenie, fericire, tristețe, despărțire etc. .

Dar nu spun că doar atunci când avem o stare de spirit mai proastă trebuie să ascultăm. Putem oricând pentru că muzica în sine te bine-dispune și îți face sufletul să danseze și să cânte.

Și apropo, că am adus în discuție cântatul și dansatul. Când vă simțiți demoralizați, dați muzica la maxim, alegeți-vă piesele preferate, închideți-vă într-o cameră și dansați, cântați... Nimeni nu vă oprește. Bine, asta dacă nu vine mama să îți zică să dai muzica mai încet sau chiar vecinii :)) Și chiar dacă nu aveți voce (cum nici eu nu am...), nu-i bai. Cântatul amplifică starea de fericire.

Câteva melodii aleatorii pentru stări de spirit aleatorii:

"Cine te crezi"- Feli, care ne aduce aminte de relațiile în care băiatul înșeală sau pur și simplu place pe altcineva în timp ce este cu altă fată care ține la el și care nu vrea să-l lase sub nicio formă.

"Let her go"- Passenger, care aduce băiatul în situația în care tânjește după fata care a plecat. Se poate analiza și invers, există variante de genul "Let him go", care aduce fata în prim plan care "plânge" după acel băiat.

"Baby I"- Ariana Grande, care ne sugerează o relație frumoasă, în care fata îi spune băiatului cât de mult ține la el.



Cuvinte printre fileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum