Sunt momente in viata in care pur si simplu trebuie sa stai si sa te uiti la ele cum iti afecteaza viata pentru ca ele sunt inevitabile si tu devii neputincios in fata lor. Si acele momente sunt cheia care te deschid catre adevarata lume in care traiesti. Lumea pe care o traiesti in prezent se poate schimba in orice secunda.
Si stiti voi, in viata nu poti sa ai parte numai de fericire si de momente frumoase, viata urca si coboara, ca un carusel... Cand esti intr-o stare proasta, gandeste-te ca dupa rau vine intotdeauna bine. Sau atunci cand viata este frumoasa traieste-o din plin, fara a te gandi la ce se va intampla dupa.
Viata e facuta din milioane de imperfectiuni... Are multe fete, e ca o persoana prefacuta... Cand e buna, vesela, darnica, cand e rea, prefacuta.
Si oamenii au atata minte incat dintr-o viata fara greutati si suparari o fac in asa fel incat sa se inrautateasca de la ei putere. Prin spmpla vorba: "Viata mea e naspa" sau "Soarta are ceva cu mine" etc. mai rau afecteaza phisicul... Si eu am astfel de momente si tot ceea ce fac este si agravez situatia in care ma aflu.
Sau cand crezi ca viata nu este freapta cu tine, ca nimeni nu te intelege, ca esti neputincios, gandeste-te la persoanele care nu au norocul tau si care stau la orfelinate sau pe strazi, ori sunt abandonati sau mor de foame. Si totsui, ei mai gasesc motive sa fie veseli si sa se bucure de viata, chiar daca sunt neputinciosi si soarta a fost mai dura cu ei.
Am vazut acum ceva timp un documentar despre oamenii din Africa... Aia da oameni necajiti. Ei si, stiau sa se bucure de viata, erau fericit, stiau sa se bucure de orice, sa fie recunoscatori. Noi, ce facem?! Ne plangem de orice, nu suntem recunoscatori, nu multimim celor care ne dau sfaturi, care ne invata (profesorii) si multe altele. Noi credem ca suntem superiori cand defapt suntem niste oameni fara suflet in comparatie cu oamenii care chiar sunt neputinciosi in fata vietii care i-a incercat de prea multe ori.
Ca un ultim mesaj: "Fiti recunoscatori ai iubiti-va viata, pretuiti-o! Nu lasati pe nimeni sa va calce pe vise si pe sperante, credeti in ele si se vor implini."
CITEȘTI
Cuvinte printre file
De TodoViaţa conferă sprijin doar celor care îl caută. Viaţa e bună sau rea, depinde de firea şi gandirea noastră. Armele vieţii sunt fericirea şi încrederea.Vorbele şi faptele constituie zidul eternităţii. Ne naştem cu un scop precis, să fim fericiţi! ...