Realm Of The Gods

687 40 30
                                    

Asgard

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asgard

Dünya Takvimine Göre 1942 Yılı

Bir varmış bir yokmuş.

Asgard dağlarının ötesinde soğuk bir mağarada Kara Kalpli Cadı yaşarmış. Kimse adını, nereden geldiğini ve nasıl göründüğünü bilmezmiş. Bazı söylentilere göre o kadar çirkin ve yaşlıymış ki bu yüzden insanlar ondan korkup kaçtığı için mağaraya saklanmış. Bazı söylentilere göre de küçük çocukları mağarasına çeker ve gençliğini korumak için kemiklerinden çorba yaparmış. Cadı acımasız, gaddar-

"Kapat artık çeneni Thor!"

Masalın en heyecanlı yerinde sözü kesilen Yıldırım Tanrısı öfke ile kardeşine döndü. Mjolnir adını verdiği ve kardeşinin iddiasına göre geceleri sarılarak uyuduğu çekicini ona doğru döndürdü.

"Sözümü kesmeye nasıl cüret edersin?"

Kardeşine yaptığı birkaç küçük(!) şakadan dolayı Fesatlıklar Tanrısı adını almış Loki göz devirerek içkisinden bir yudum aldı. "Gece kurbağalar ile uyanmak istemiyorsan düzgün konuş kardeşim."

Ziyafet masasında onlara eşlik eden dostlarından Hogun ve Fandral bundan keyif alarak bıyık altından gülerken onların bu atışmasın bıkmış olan Sif derin bir iç çekti. Volstagg ise hiç onlara aldırmadan önündeki domuz kızartmasını midesine indirmekle meşguldü.

Thor çekicini masaya koyarken, "Neden bu kadar sinirlendin anlamadım kardeşim." dedi sakince.

"Çünkü buraya eğlenmeye geldik." dedi Loki. "Masal dinlemeye değil."

Thor güldü. "Ama bu masal bizi asıl eğlencemize götürecek."

"Genelde ben sinsilik peşinde olurum ama görünüşe bu sana geçmiş." dedi Loki ve gözlerini kısarak kardeşine baktı.

"Durun tahmin edeyim." Dedi Sif araya girerek. Eğlenmeye gelmişken onların klasik olmuş kardeş atışmasından sıkılmıştı. "Yine bir iddia ortaya atacaksın değil mi Thor?"

Loki başını eğerek kardeşini dikkatlice baktı. Sessizliği gereken cevabı veriyordu. "Geçen sefer ki yenilginden ders almadın mı Thor?"

"Geçen sefer hile yaptın!"

Loki ben masumum dercesine ellerini havaya kaldırdı. "Neden bahsettiğin hakkında en ufak bir fikrim bile yok."

Thor tehditkar bir şekilde gözlerini kıstı. Hala nasıl yaptığını bilmiyordu ama adı kadar emindi ki kardeşi o iddiaya hile karıştırmıştı. Onun yüzünden iki gün boyunca tavuk tüylü bir pelerin ile gezmek zorunda kalmıştı.

"Neyse," dedi kendinden beklenmeyecek bir şekilde sakin olmaya çalışarak. "iddia basit. Kara Kalpli Cadı'nın mağarasına gidip bana oradan bir şey getireceksin. Getiremezsin bir yıl boyunca tüm kraliyet protokollerine yerime sen katılacaksın. Benim kılığımda tabi."

midnight charm ๑ lokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin