Five

140 14 2
                                    

"Darling, let me know

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Darling, let me know."

"2 yıl önce.. sen beni kwan'ın elinden kurtardıktan hemen sonra tanıdım taehyung'u."

Jeongguk yüksek tuttuğu sesi ile ağacın altında konuşurken jimin sessizce dinliyordu sevdiğini.

"Gözlerimi açtığımda, korkunç bir ağrı vardı başımda. Hemşireler yanıma gelip bana ne olduğunu anlattığında, senden de bahsettiler. Beni kurtardığını, pansuman yapılıp patlayan kaşıma dikiş atılırken elimi tuttuğunu söylediler bana.. ancak gözlerimi açtığımda yoktun.

Elbette hatırlıyordum seni. Belki de bilincimi kaybetmek üzereyken büyük bir cesaretle beni kurtarıp, kanayan kaşıma hırkasıyla tampon yapan seni hiç unutmadım. Hemşireler senden bahsettiğinde, düşünmeyecek kadar başım ağrıyordu. Hatırlamadığımı ve seni de tanımadığımı söyleyerek revirden çıktım.

Yol boyu yürürken senin kim olabileceğini sorguladım kendimce. Hiç arkadaşım yoktu ve akrabalarım'dan biri olamayacak kadar iyiydin.

Sonra adım sesleri duydum. Daha sonra da taehyung ile tanıştım. Bilirsin, o bir kaçık. Yine de kardeşim gibidir. O gün, Kwan beni döverken olanlara şahit olmuş, senin bana olan aşkın çok etkilemiş onu. Revir'de bizi izlemiş. Senin çok ağladığını, yüzüme bakarak iç çektiğini anlattı bana.

Şaşırdım, çok şaşırdım jimin. Tamamen yalnız olduğumu, kimsenin beni sevmediğini düşündüğüm şu dünyada beni seven birisi olduğunu öğrenmek içimde hiç bilmediğim bir duyguyu tetikledi.

Sonra taehyung hırkanı verdi bana.
Kandan rengi belli olmasa bile içimi sıcacık etmişti o Hırka. Oysa, hırkanın üstünde ki kan bana aitti ve ben hiçbir suçum olmamasına rağmen dayak yemiştim..

O günden sonra seni aramaya başladım. Taehyung, bir erkek olmana rağmen çok güzel olduğunu söylediğinde inanmamıştım. Ama baksana, ne kadar güzelsin sen. Kalbinin güzelliği yüzüne yansımış..

Günler, haftalar hatta aylar geçti. Aradım, kimi aradığımı bile bilmeden aradım seni. Bir yerlerde, beni seven, kendi suçu olmasa bile başıma birşey geldiği için kendisini suçlayan bir platoniğim olduğunu bilmek mutlu etti beni..

Tam 6 ay boyunca taehyung ile birlikte seni aradık. Ancak Seul'un hiçbir yerinde yoktun. Umudumu kaybetmek üzereydim. Sende benden vazgeçtin sandım.. ta ki şans eseri gittiğim Busan'da seni görene kadar..

Nepenthe, Jikook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin