Nakon dugo vremena

122 9 0
                                    

Prošle su 4 godine od kad sam saznala istinu. Od tada svaki dan pokušavam naći neki trag o svojim roditeljima. Za 2 tjedna slavim 18 rođendan. Većina mojih vršnjakinja prosalvile bi taj daj nekim tulumom. Ja ne. Nikada nisam imala prave prijatelje. Nikada nisam slavila rođendane. Jednostavno nakon jedne greške shvatiš tko su ti pravi prijatelji. Nakon što sam saznala istinu postala sam povučena. Nisam previše komunicirala ni sa kim. Jedina koja je ostala uz mene je Sara. Ona je osoba koju vrijedi čuvati. Danas idemo van nas dvije nakon 4 godine prvi put izalzim. Sara me jedva nagovorila na ovo. Eh da trebala bi se početi spremati. Mobitel mi je zavibrirao.
S:Hej Emso jesi spremna za večeras?
Ja: Ma i nisam ne znam što bih obukla.
S: Uh vidim trebaš pomoć dolazim kod tebe za 15 minuta.
Ja: ajde požuri.
Nakon 15 minuta stigla je i Sara moram priznat točna je.
S: Ema ti si jos u pidžami a krećemo za sat vremena!
Ja: Rekla sam ti da imam problem. A da mi odgodimo ovaj izlazak?!
S: Nema šanse idemo i točka.
Ja: Ah dobro. Moram priznat jako si zgodna u toj haljini.
S: Ah hvala to mi je i cilj haha
Sara se bacila na kopanje po mom ormaru dok sam se ja sminkala.
S: Imam ju !
Ja:Koga?
S:Haljinu za tebe!
Izvadila je bijelu leprsavu haljinu do koljena bez ramena. Opce se ne sijecan da to ima u ormaru.
Ja:Lijepa je.
S: Ajde požuri imaš još pola sata za spremit se čekam te dolje.
Eh da treba se sad spremit pa krenimo. Obukla sam haljinu i obula crne visoke starke nisam osoba za štikle jednostavno ne volim ih. Na haljinu sam obukla i crnu kožnu jaknu, a kosu sam samo pustila da slobodno pada.
S: Aleluja gotova si. Ajme izgledaš divno, ali zar su starke potrebne?!
Ja: Naravno, ne dolazi u ozbzir da nosim neke štikle.
S:No dobro dobro idemo.
Napokon smo stigli u taj klub. Bilo je mračno i zagušljivo. Sara se bacila na plesnje, a ja sam produžila do šanka. Odjednom sam čula nepoznati glas iza sebe...
Xx:Dobro večer ljepotice...

ConfusedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora