Prvi posao

81 9 0
                                    

Još uvijek promatram Marija. Ne mogu prestati ne znam što mi je.
Mario: Jutro, od kad si ti budna?!
Ja: Jutro, ma davnih dana, ali te nisam htjela buditi.
Mario: Trebala si haha. Šta planiraš danas raditi?!
Ja: Trebala bi raspakirati stvari. Možda potražiti posao.
Mario: A što je s faksom?!
Ja: Za sada ništa od toga. Nemam novca trenutno.
Samo sam osjetila njegove ruke oko mene. Najljepši osjećaj.
Mario: Uspijet ćeš ti, jaka si. Ako ti što zatreba tu sam uvijek. Dobro?!
Ja: Hvala ti za sve!
Mario: Ne trebaš mi se zahvaljivat. Uh koliko je već sati morao bih krenuti. Imam predavanje za pola sata.
Ja: Ajde onda nemoj kasniti.
Nismo stigli niti doručkovati. Otišla sam se otuširati i obući. Vratila sam se za 20 minuta, a Marija nije bilo. Na kuhinjskom stolu sam vidjela malu poruku "Stvarno žurim! Bilo mi je divno! Sretno, pazi se! Xoxo". Imala sam onaj retardirani osmijeh preko cijele face. Da, izgleda da sam se zaljubila. Uh, samo mi je još to falilo. Dan mi je dobro počeo. Nakon doručka počela sam tražiti posao. U oglasniku sam vidjela da obližnji kafić traži konobaricu. Mogla bi s tim probati. Spremila sam se i zaputils se do kafića. Ja: Dobar dan. Vidjela sam oglas, zanima me primate li još kandidate?!
Xx: Oh, draga ti si prva koja nam se javila. Ja sam Marta, vlasnica kafića.
Ja: Drago mi je, ja sam Ema.
Marta: Pa Ema imaš li kakvog iskustva?!
Ja: Da budem iskrena, nemam. Tek sam završila srednju školu i preselila se tu u susjedstvo. Planirala sam naći neki posao da mogu preživljavati i možda jednog dana upisati faks.
Marta: O jako si ambicijozna vidim. To mi se sviđa. U ostalom dobro će nam doći još koja ženska ruka haha. Draga dobila si posao!
Ja: Ozbiljno! Ajme hvala vam puno! Kada počinjem?!
Marta: Može od sutra ako ti paše?!
Ja: Naravno može.
Marta: Odlično onda sutra u 8 se vidimo!
Ja: Dogovoreno, hvala vam puno!
Ajde da se i meni jednom u životu posreći!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ConfusedWhere stories live. Discover now