Okrenula sam se i ugledala dečka mojih godina. Imao je smeđu kosu i tamne oči, a osmijeh mu je bio prelijep. Ne, ne ne smijem si dopustiti da padnem na njega. Sigurno je ženskaroš kao i svi drugi.
Xx: Pa ja sam Mario...
Ja: I što sad
Mario: Pa ne znam obično ljudi uzvrate s rečenicom "a ja sam"...
Ja: Ema.
Mario: Lijepo ime.
Nisam ga doživljavala. Udaljila sam se od njega i otišla pronaći Saru. Našla sam ja u wc-u kako povraća. Znala sam da je ovaj izlazak bio loša ideja.
Ja: Saro, jel ti sad bolje?
S: Je hvala ti.
Ja: Šta kažeš na to da krenemo kući ovaj tulum je užas.
S: Slažem se.
Probijajući se kroz ljude izašle smo napokon van. Otpratila sam Saru kući jer nije bila u stanju sama hodati. Bilo je 2 ujutro kad sam stigla doma. Tulum je bio užas i ne planiram više ići na ništa slično.
JUTRO
Zašto nisam spustila rolete, zašto? Budim se još uvijek umorna od sinoć nisam se naspavala. Obavljam higijenu i vraćam se u krevet. Danas i onako ne planiram ništa raditi. Dok sam se izležavala oglasio se moj mobitel. Poruka od nepoznatog broja.
Xx: Jutro ljepotice, nadam se da me se sjećaš! -Mario
O moj bože. Od kud njemu moj broj. Što on mislis tko je on da mi šalje ovakve poruke.
Ja: Oprosti odakle ti moj broj?!
Za par minuta dobila sam odgovor.
Mario: Imam neke svoje izvore. Jesi li slobodna danas?!
Napisala sam ogormnu poruku u kojoj sam ga zamolila na donekle kulturan način da me ostavi na miru, ali sam na kraju tu poruku obrisala. Odgovorila sam kratko i jasno.
Ja: NE.
Ali dečko je uporan.
Mario: Samo jedno piće...
Ja: Ne bih hvala.
Nikako ga se ne mogu riješiti.
Mario: Pustit ćeš me da izvisim nakon što sam se toliko trudio saznati tvoj broj:(
Sad mi ga je bilo malo žao.
Ja: Kafić "M&E" u 19 h.
Mario: Dogovoreno ;)
Ne znam zašto sam opće to napravila. Ovo ne liči na mene.
YOU ARE READING
Confused
RomanceIstinita priča o životu jedne mlade djevojke. Ema prolazi kroz neugodne trenutke svog mladenačkog života. Obitelj se raspada. A slamku spasa nađe u ljubavi. Nadam se da će vam se svidjet! -A