Aylardan kasım,bugün hava biraz soğuktu.
Dışarıdaki kuru yaprakları, ağaçları izliyordum. Hava tam benlikti .Birden içim ürperdi.Üstümdeki hırkaya daha çok sarıldım.
Aşağıdan gelen annemin sesiyle irkildim."Öykü aşağıya gelirmisin."diye sesleniyordu. Odamın kapısından çıkıp merdivenlerden inmeye başladım. Annem salonda yoktu. Mutfağa dogru yürüdüm. Mutfakta annemin birşeyler ile ilgilendiğini
gördüm"Anne beni çağırdın galiba."dedim.
"Evet kızım akşama misafir gelicek kurabiye yaparmısin bende yemek yapacağım."dedi.
Tabiki anneme yardım edecektim ama neyli yapacağıma karar verememiştim."Tamam anne,kakoulu olsun mu." Dedim. Annem bana dönüp "Olur kızım hadi yapta akşama yetişsin."dedi . Hemen malzemeleri tezgaha dizdim , fırını ayarlayıp ve elimi çabuk tutmaya özen göstererek kurabiyeyi yapmaya başladım.
#########################################
Yaklaşık 2 saat sonra hem yemekler hem de kurabiye hazırdı. Annemden öğrendiğime göre babamın eski dostu, ailesi ile geliyormuş. Bende kurabiyeleri yaptıktan hemen sonra sıcak bir duş alıp üstümü giyindim . Diz altımın bir karış altında biten bir etek ve beyaz bir bluz giymiştim. Saçlarımıda atkuyruğu yaptım .
Ve aynadan kendime bakıp güzel olduğuma kanaat getirdikten sonra aşağıya indim .Biraz televizyon izledim . Sıkıcı geçen 1 saatin ardından sonra kapı çaldı . Oturduğum koltuktan kalkıp kapıya doğru yürümeye başladım. Tam o sırada annemde mutfaktan çıkıyordu .Beraber kapının önüne ilerledik . Annem hemen kapıyı açtı ilk başta babam belirdi hemen"Hoşgeldin baba."dedim. Ardından 40 yaşlarında bir adam geldi onada samimi bir gülüş ile
"Hoşgeldiniz." Dedim. Hemen o amcada çok tatlı bir şekilde "Hoş bulduk kızım."dedi. Ardından 35 yaşlarinda bir kadin geldi onada "Hoş geldiniz."dedim.kadın beni beğeni ile süzüp "Hoş bulduk kızım." dedi.
Arkalarindan gelen benim ile aynı yaşlarda olan biri vardi gözleri gözlerime değdi an içimde birşeyler hissettim. Hemen kendime gelip onada "Hoş geldiniz."dedim. O da benim gibi yüzünde samimi bir gülüş ile "Hoş bulduk."dedi ve ardından yemeğe geçtik. İceri giren amcanın adının ekrem, kadının adı ise berfu olduğunu öğrendim . Benim ile aynı yaşlarda olduğunu düşündüğüm çocuğun ise adı ayaz imiş. Hoşgeldin faslı bittikten sonra yemeğe geçtik. Yemek babam ve ekrem amcanın sohbeti ile geçiyordu. Berfu teyze arada sırada bana soru soruyordu. Hatta yemekte ayazın benim ile aynı okulda olduğunu öğrendim. Sıra tatlılara geldiğinde hemen servis yaptım. herkes beğeni cümlelerini sıralıyordu . Berfu teyze beklemediğim bir anda "Ayazımda kurabiye çok sever. " dedi . Ayaz ile göz göze geldik ve ardından "Eline sağlık cidden harika olmuş."dedi. Bende "Teşekkür ederim ."dedim. Kafasını 'rica ederim 'der gibi sallayıp kurabiyelerini yemeye devam etti. O sirada babam ile ekrem amcanın kahkahalari yükseliyordu hemen kafamı onlarin tarafına çevirdim. Yuzümdeki gülüş ile onları izliyordum. Babam "yahu ekrem nerden aklina geldi 20 sene önceki olay "deyip yine bir kahkaha atti . Ekrem amcada ona katıldı. Ekrem amca anneme bakıp "tabi cansu o zamanlar alinin çevresinde çok kız vardı " demesi ile herkes gülmeye başladı . O sırada ayaz ile göz göze geldik . O da bana bakıyordu gözlerim yanağındaki ufak gamzesine kaydı . Çok tatlıydı . Ona dokunmak istedim . Daha sonra kendime gelip başımı başka bir yöne çevirdim . O sırada babamlar koltuğa geçiyorlardı . Ayazda arkalarindan ilerledi .Ben, berfu teyze ve annem sofrayı toparlayıp onların yanına geçtik. Bende mutfaktan çayları getirip ikram ettim. Berfu teyze ile annem sohbet ediyordu."öykücüm sen kaç yaşındaydın canım?" Berfu teyzenin bana soru sorması ile bende sohbete dahil olmak zorunda kaldım. Hemen onu cevapladım "18 berfu teyzecim." Demem ile kafasını memnun olmuş bir şekilde salladı bende ona karşılık olarak gülümsedim. Bir kaç dakika geçmeden çaylar bitmişti bende boş bardakları toplar iken ayazda " Sana yardım edeyim" dedi. Ben önde o arkada mutfağa geçtik.Ben boş bardakları makineye diziyordum" Sen hangi şubede okuyordun" demesi ile ona döndüm" Ben 11/E sınıfındayım ,sen hangisi?"Ayazda gülümseyip "Şansa bak aynı sınıftayız " demesi ile ufak çaplı bir şok geçirdim. Kendimi toparlayıp "Hımm..iyiymiş"dedim. İşim bittiğinde beraber salona geçtik.
1 saat daha oturmanın ardından Ekrem amcalar gitmişti . Direkt odama gidip pijamalarımı giydim. Ve resmen kendimi yatağa firlattim ardından biraz düşünmeye basladım aklima ayaz gelince hemen kendi kendime' saçmalama 'dedim . Daha sonra telefonuma gelen bildirim sesi ile irkildim ~Ayaz demir sizi takip etmeye başladı ~ yazıyordu . Hiç düşünmeden isteğini kabul ettim . Biraz şaşırdım tabi .Telefonu kapatip ,kendimi uykunun derinliklerine bıraktım....
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
SELAM CANLAR🫀. BU BENİM İLK KURGUM .ÇOK HEYECANLIYIM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. KİTAPTAKİ DUYGU VE GÖRÜŞLERINIZI BENİMLE PAYLAŞIRSANIZ ÇOOOOK MUTLU OLURUM...
Oy verip , yorum yapmayı unutmayın aşklar.
Yazım hataları için kusura bakmayın❤️🔥
Tam tamına ilk bölüm 706 kelime.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kış Masalı
ChickLitöyku ve ayazın lise hayatını sizlerle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz destek olanlara şimdiden teşekkürler