3.BÖLÜM

44 34 4
                                    

  Bazen kendimizi anın akışına bırakmak lazım. Bende kendimi artık anın akışına bırakacaktım. Artık eski ben olmayacak, eski neşemi kazanacaktım,mutlu olmak benim hakkım...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Şuan Asya ile oturmuş fotoğraf çekiyorduk. Gülümsemekten ağzım yorulmuştu. Artık fotoğraf çekmeyi bıraktım. Önüme dönüp çektiğimiz fotoğraflardan beğendiğimi Asyayıda etiketleyip hikayeye attım. 1-2 dakika sonra kimlerin baktığına baktım ve Ayazında bakıp beğendini gördüm. Onlara baktım göz ucu ile Ayaz telefon elinde yüzündeki tatlı tebessüm ile öylece ekrana bakıyordu.

Asya döndüm "Asya kitap bölümüne gidelim hem beğendiğim birkaç kitap var" dedim. Asya'da "Gidelim canım hem okulda yaklaşıyo testte almamız lazım" Dedi. Başım ile onaylayıp tam ayağa kalkıyordum ki Ayazların masamıza gelip bize "Selamm"dediğini duydum hemen samimi bir gülümseme ile "sizede selam "dedim. Asya'da benim gibi karşılık verip geri yerine oturdu. Sanki bu anı bekliyormuş gibi yüzünde bir ifade vardı. Bende mecburen yerime oturdum. Ayaz 'ın "ee naber " demesi ile ona döndüm. Asya "iyi sizden de tanışıyormuyduk?".  Ayazın yanındaki çocuk kafasını 'hayır' anlamında salladı. Ayaz hemen   "Aslında öykü ile dün akşam tanışmıştık,hatta aynı sınıfta oluyoruz. Sizinlede galiba aynı sınıftayız."  Diyerek Asyayı gösterdi. Asyanın gözleri şaşkınlıkla açıldı. Bunları ona anlatmadığım için evde başımın etini yiyebilrdi. Bana ters ters bakıp Ayaz'a elini  uzatıp" Ben asya ,tanıştığıma memnun oldum. Evet ne tesadüf aynı sınıftayız."dedi. Ayazda ona karşılık vererek "Bende Ayaz, tanıştığıma memnun oldum."diyerek yanındaki çocuğa baktı. Çocukta yayıldığı sandalyede dikleşip "Bende emir,tanıştığıma çok memnun oldum. Bende sizinle aynı sınıftayız" deyip önce elini bana sonra asyaya uzattı. Uzattığı elini sıkıp "Bende " dedim. Asyadan benim gibi söyleyince herkes tanışmış bulundu.

Ayazların burada ne işi vardı ve daha doğrusu neden bizim masamıza geldiler. Tanışma faslından sonra ayazlarla beraber birer kahve içmiştik. Bende o sırada Asya ve Emire dün akşamkileri kısa bir özet geçmiştim. Kahvelerimiz bitince ben ve Asya işimizin olduğunu söyleyip kalkmıştık ve şuan Asya ile benim odamda oturup konuşuyorduk.

"Ne bilim kızım neden bizim masamıza geldiklerini. Carcar başımın etini yedin bee" dedim sonunda dayanamayarak . Geldiğimizden beri Asyanın saçma sapan soruları ile uğraşıyordum. Asyada sonunda bıkkınlıkla bir nefes verip "Tamam ya bilmiyorsun anladık, ama varya Emirde fena çocuk değil ha,Hatta bak,bana instagramını verdi." Demesi ile söylememesi gereken bir şey söylemiş gibi yüzünü pişmanlık sardı. Gozlerimi ona inanmıyormuşcasına açtım." Bir dakika bir dakika sen ne ara o emir denen çocuktan instagram alındın ha?"dedim. Ondan cevap beklediğimi tam karşısına dikilerek belirttim." Ee..şeyy,sen lavobaya gidince biraz konuştuk. 'Okul için hem konuşmuş oluruz'demişti bende kabul ettim. Hem sen bana hesap soruyorsunda öykücüm ayaz beyimiz ile takipleşmeler felan benden gizlediğini falanmı sanıyorsun?"dedi. Son dediği ile konuyu değişirmeye çalıştığını anladım. Cümlelerini bitirdikten sonra gözlerimi devirdim. Dışarıda kar yağıyordu. Çok güzeldi. Her neyse konumuza dönelim." Ayaz benim babamın arkadaşının oģlu ve sınıf arkadaşım. Hem sen niye konuyu değiştiriyorsun. Neyse ya hadi aşağıya inelim makarna falan yaparız."demem ile gözleri ışıldadı resmen. "Şimdi sen bana o güzel ellerinle makarnamı yapacaksın. Allahımm ben bugün ne gibi sevap işledim." Demesi ile kahkayı patlattım Asyada bana eşlik ederken mutfağa inip makarnayı hazırlamaya başladık..

Makarnalar hazırdı,sofrada. Ama sadece yoģurt eksikti onudan hemen getirdim masaya.
Asya benden önce oturup yemeye başlamıştı. Bende sandalyeme oturup yemeye başladım. "Imm..Ben yaptım diye söylemiyorum nefiss"dedim. Asya'da başını sallayıp "Eline sağlık kuzum." Dedi ve yemeye devam etti.

Yemekler bitmiş Asya eve gitmişti. Bende kahve fincanı ile dışarıyı seyrediyordum. Telefonuma gelen bildirim sesi ile irkildim. Kahve fincanımı komidine bırakıp masanın üzerinden telefonumu aldım. İnstagramdan gelmişti kilidini açtım. Ayazdan mesaj gelmişti. Ufak bi heyecan kapladı içimi. Ne yazdığını çok merak etmiştim ama tıklamadım. Çünkü 2 dakika önce atmıştı öyle meraklı gibi açmıyacaktım hemen. "Off neyse ya açayım hem ne olacak sanki." Dedim kendi kendime ve sohbet ekranına girdim.

Ayaz demir;selam

Öykü kıran;sanada selam ayaz.

Ayaz demir yazıyor...

Ayaz demir;nasılsın?

Ciddi ciddi konuşmak için mi yazmıştı. Şaşkınlığımı bir kenara bırakıp.cevap yazdım.

Öykü kıran;iyi sen.

Ayaz demir;iyi. Ben yazdım ama rahatsız etmiyorum değilmi?

Öykü kıran;yok ne rahatsızlığı

Ayaz demir;tamam o zaman, Ben okul grubu için yazmıştım malum yeni taşındık grupta yokum eklersen sevinirim.

Öykü kıran ;sorun değil ya eklerim.

Ayaz demir;tamam:)

Öküz! İnsan bir teşekkür eder. İçimden küfürler savurmayı bırakıp. Onu gruba ekledim.

************************************
Akşam 10 civarı odama biraz yalnız kalmak için gittim. Çalışma masa doğru ilerleyip sandalyeye oturdum.biraz resim yapmak istedim ve müzik uygulamasından 'Sertap erener-kime diyorum' açtım.

Bi bakışta yaktın erittin
Cümle tövbeleri
Bir gülüşte sildin o eski
Yaramın izlerini
Kendime bir daha şans diliyorum
Mutluluk istiyor
Aşk istiyorum
Bak aşk diyorum
Yanaş diyorum
Kime diyorum...

Şarkıyı biraz yüksek sesle ve gülerek söylüyordum. Şarkının bu kısmını söylerken aklıma ayaz geliyordu. Ben bunları söylerken bildirim sesi geldi. Asyadan mesaj gelmişti.
Bir fotoğraf atmıştı. Hemen bildirime tıklayıp açtım. Sakamıydı bu....

#####################################

Yeni bölümle merhaba...

Oy verin canolaarr.

Yazım hataları için k.b

🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀

Bir Kış Masalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin