Hayat bazen karşımıza hiç ummadığımız zaman tanımadığımız insanları bir tesadüf olarak çıkartabilir . Bakalım bizim 'teseadüfümüz' nasıl ilerliyecek
Sabah uyandığımda üzerimde hafif bir yorgunluk vardı. Yataktan çıkmak istemiyordum. Kendimi biraz zorlayıp yataktan kalktım.
Hemen banyoya ilerleyip rutin işlerimi hallettim. Banyodan çıkarken aklıma asya geldi.Tabi ya ona dün akşamkileri anlatacaktım. Komodinin oraya ilerledim .
Telefonumu elime alıp ekranın açmam ile asyanın '2 cevapsız arama,5 yeni mesaj' yazısını gördüm. Hemen sohbet ekranına tıkladım.Kızım nerdesin sen
Kaaç saattir bakmıyorsun
Neyse
Yarın buluşalımmı
Gördüğünde yaz
Off nasıl unuturum asyayı diye söylendim.
Hemen mesaj yazdım.Dün musait değildim
Gelince konuşuruz
Konum at balım.
Deyip hemen gönderdim. Üzerime bişeyler giymek için dolaba yöneldim.Bir pembe çiçekli elbise çıkardım. Hemen üzerime geçirdim.Ayakkabı olarakda toz pembe babetlerimi giyip saçlarımı düzleştirdim hafif makyaj yapıp aşağıya indim.
Merdivenlerden inerken burnuma miss gibi yumurta kokusu geldi. Kesin annem yine döktürmüştür. Salona vardığımda kahvaltı sofrası çoktan hazırlanmış , babam ve annemde yeni oturuyordu.
Günaydınn. Dedim hemen gülümsiyerek. Babamda hemen üzerimi süzüp bana gülümsiyerek "günaydım kızımda bune güzellik böyle sabah sabah" dedi. Soyledikleri karşısında sevinçle "asya ile gezmeye gidecektik,malum tatile 2 gün kaldı baba" dedim. O da başı ile onaylayıp kahvaltısına devam etti. Bende fazla ayakta dikilmeden yerime geçip kahvaltımı yapmaya başladım.
Keyifli geçen kahvaltının ardından asyadan mesaj geldi.
Sizin oradaki avm de buluşalım.
Ben:Tmm
Yazıp sohbetten çıktım. Doyduğumu
hissettiğimde sofradan kalktım. Yukarıya, odama gidip çantamı aldım. Aşağıya indip annem ve babam 3 4 saate döneceğimi söyleyip evden çıktım.Dışarıda güneş çok güzeldi.Tam benlik ama biraz soğuktu o yüzden yanıma montumu almıştım. Arabama binip 20 dakika uzaklıkta olan avm'ye doğru gittim.
Avm'ye vardığımda Asya'dan yeni mesaj vardı.
Asya:Ben geldim kanka sen nerdesin?
Ben:Geldim 2 dakikaya kafeterya da olurum.
Yazıp arabadan indim.2 dakika sonra asyanın yanına varmıştım.Beni görmesiyle resmen üzerime atladı. Sanki yıllardır görüşmüyor gibiydik. O bana sarılınca kahkayı basıp karşılık verdim.
"Kanka nerelerdesin sen yia" demesiyle gülümsedim. "Alt tarafı 2 gün konuşmadık kanka ne abarttın."dedim. Ve onun ters bakışlarını umursamayıp. Kafeye doğru ilerledim. Bir sandelye çekip oturduğumda Asyada karşıma oturdu.
"Ee ne içeceğiz" demesi ile kafamı kaldırıp ona baktım." Ben gazoz içerim".kafası ile beni onaylayıp garsonu çağırdı. Garsonu bizim masaya geldiğinde Asya" Bir gazoz Bir de limonata tatlı olarak da çikolatalı pasta yeriz değilmi öykü" demesi ile başım ile onayladı.
Beş dakikanın ardından siparişlerimiz gelmişti. Ve afiyetle yiyorduk. Başımı kaldırıp etrafa göz gezdirdim biraz. Kafamı merdivenlerin oraya çevirmem ile ayaz ile yanındaki birini gördüm.
Yanindaki çocukda ayaz gibi yakışıklıydı ama ayaz daha yakışlı. Ne saçmalıyorum ben diye içimden geçirdim. Hemen kafamı Asyaya çevirdim. İnşallah bizi fark etmemiştir. Asyanın yanımızdaki masada sanki bir hazine varmış gibi bakıyordu. O tarafa bakmam ile içimden'Yuh' diye geçirdim. Ayazlar yan masamıza oturmuşlardı ve ayazla göz goze gelmemizle hafif tebessüm ettim O da karşılık verdi. Hemen önüme döndüm. Asya bana dikdik bakıyordu. Ona 'sonra anlatırım' der gibi bakış attım.*****************************
Destek olan herkese teşekkür ederim.
Sizi seviyorum.
Gelecek bölüm neler olucak.??
Yorumlarınızı bekliyorum...
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🩹❤️🩹❤️🩹💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kış Masalı
ChickLitöyku ve ayazın lise hayatını sizlerle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz destek olanlara şimdiden teşekkürler