4.Bölüm❄️

31 24 0
                                    

Asya'dan bu kadar çabuk beklemezdim. Salakmıydı bu kız. Değildi! Ama öyle davranıyordu. Emirle nasıl konuşurlardı. Açtığım fotoğrafta Emir ve Asya'nın konuşmaları vardı. Resmen 1 günde canımlı cicimli olmuşlardı. Hemen Asya'yı aradım. 2'ci çalışta açılmıştı.

"Asya kızım sen salak mısın bu nee?"

"Iı...şeyy Öykü valla bak ben yazmadım ilk o konuşmaya başladı. Hem ne var canım bunda 2 gün konuşur sıkılırım zaten"

"Off Asya hep böyle yapıyosun, neyse ya ben kapatıyorum sen ve hatalarınla uğraşamayacağım artık."

Yalandan kızıp aramayı kapattım. Cidden erkeklerle flört etmek onun için normal birşey geliyordu artık. Asya'yı boşverdim ve üzerimi değiştirip yatağıma girdim. Son kez telefonu kontrol edip uykunun derinliklerine bıraktım kendimi...

♡♡♡♡♡♡♡♡
Sabah uyandığımda güneş yüzüme vuruyordur. Uyanmak istemiyordum ama bugün okul vardı. Evet evet bugün okul vardı. Yatak banyo'ya koşarak gittim. Okula geç kalmak istemiyordum. Rutin işlerimi halledip odama geçtim. Üzerimi siyah bir tişört ve siyah pantol giyip saçlarım at kuyruğu yaptım. Makyaj yapıp ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Sonkez aynada kendime bakarken Telefonum çaldı. Asya arıyordu hemen açtım.

"Efendim balımm"

" Öncellikle günaydın kuşum, seni aşağıda bekliyorum hadi in artık."

"Günaydın canım da, niye zahmet edip buraya kadar geldin. Neyse geliyorum 2 dakikaya." Deyip telefonu çantama kattıp aşağıya indim.

Salonda annem,babam ve Asya oturuyordu. Kahvaltı masasını görmemezlikten geldim. Annem ve babama el sallayıp Asya'yıda yanıma alıp dışarıya çıktık.

Dışarıya çıkıp tam taksi çağıracakken Asya "kuzum napıyosun ya Emirler bizi bekliyo" deyip kafasıyla bir yeri gösterdi. Gösterdiği yere baktığımda Son model bir arabanın önünde Emir ve Ayaz'ı gördüm. Şuan çok çekici gözüküyorlardı. Asya'ya geri döndüğümde "Ne işleri var bunların burda?" Dedim. Asyada "Emir dün akşam ısrar edince geri çeviremedim. Ayazdan haberim yoktu, sabah Emir geldiğinde atabadaydı." Deyip susmuştu. Başımı olumsuz anlamda sallayıp "Hadi gidelim daha neler çekicem senin elinden...hadii" deyip yürümeye başladım.

Onların yanına vardığımızda ikiside aynı anda "Günaydın" dedi. Bende gülümseyip"Günaydın" dedim. Daha sonra ben ve Asya arka koltuğa geçtik. Ayaz ve Emirde öne geçtiler.

Sıkıcı geçen kısa yolculuğun ardından sonunda okula varmıştık. Arabdan indiğimizde 4'ümüz okula girdik. Sınıfımızı bulup boş sıralara baktık cam kenarı en arkaya Ayaz ve emir oturdu. Onlar hemen önüne ise ben ve Asya. Dersin başlamasına daha 20 dakika vardı.

Bir Kış Masalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin