# gece

80 6 1
                                    

Burak : oğlum o kimdi lan ne alaka ki
Ateş:ay ne yapacaksın Burak sana ne
Eee oğuz tatil nasıldı
Oğuz : iyi geçti yaa aynı evde uğraştım işte sizin tatil nasıl geçti ?
Can: benim ki berbat geçti ya çok çabuk biti
Burak ve Ateş :evet ya çok çabuk bitti
Ateş: neyse gezelim mi
Oğuz : olur gezelim

Neyse böyle böyle konuşurlar sonra sınıfa gidip otururlar mola biter öğretmen sınıfa gelir ders anlatır ve çıkar saat akşam 8 evde otururken bir yandan da yoğun düşüncelere dalan oğuz ta bi ki de yağmuru düşünü yordu buna aşk mı denir yoksa sadece saçma bir düşüncemi bilmiyordu oğuz ama onu aklından çıkart maya çalışıyordu ama olmuyordu kendi kendine konuşurken uyuya kaldı ...

Sabah
Kalkıp duşa girdi ve üstünü giyip arabası ile okula gitti okul oldukça sakin ve sesiz di sonra sınıfa çıktı sınıfta sadece yağmur vardı kulağında kulaklık vardı oğuz geçip oturdu ve o da kulaklığını takıp müzik dinlemeye başladı.

Dışarıyı izliyordu derin düşünceler içindeydi ...

Ateş yağmur 'a işaret ederek çekil dedi yağmurda kalktı ateş oğuz'un yanına gidip ona sarıldı oğuz bir anlık öfkeyle onu iti ve ona baktı yağmur gülüyordu bu oğuz 'u daha çok sinir etti ama birşey demedi oğuz ateşin omzunu tutarak ...

Ateş: oğlum öldür seydin bu ne yaa 😂

Oğuz : nefret ettiğimi biliyorsun sende yapma ! hem isteyerek olmadı sen olduğunu bilsem duvara yapıştırır dım can,Burak falan sandım keşke daha beter vursaydım .

Ateş: alındım gücendim ayıp ediyorsun ama .

Can:ooo günaydın millet erkencisiniz siz bu kadar erken gelir miydiniz ?

Burak : selam gençlik nabersiniz 😂

Oğuz : ateş olmasa iyiydik geldi yine kabusları mın nedeni 😡

Burak : yine ne yaptın çocuğa gerizekalı arkadaşım.

Ateş: hiç yaaa sadece sarıldım😕

Can: be salak bu çocuk sana kaç kere diyecek temas sevmiyorum diye sabır yaa.

Oğuz: ağzına sağlık can valla bıktım yaa neyse boş verin ders başlayacak şimdi geçin hadi .

Can: iyi tamam .

Ders başlar hoca ödev verip çıkar.

Can: eee gençlik bu gece ne yapıyoruz ?

Burak: bence sahile gidip oturalım açık hava iyi gelir.

Oğuz : bana uyar ama şu ateşi getirmeyin !

Ateş: ya tamam on kere özür diledim daha ne yapayım yaaa affet işte .

Oğuz : bir şart ile bir daha bana yılış mayacaksın !
Ateş: tamam😊

Okul biter ve oğuz eve gidip duş alır ve üstünü giyip çıkar

Sahilde...


BIRAK İMKANSIZ KALALIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin