kimse kimsesiz değil

29 5 28
                                    

Yağmur sabah erkenden kalktı ve okula gitmek için hazırlandı .

Okula gelip , sınıfa girdi . oğuz daha gelmemişti neden geç kalmıştı ki ? Yağmur oğuz 'u aradı.

Oğuz:efendim yağmur ?

Yağmur: oğuz nerdesin ?

Oğuz: geliyorum yoldayım sesin biraz kötü geliyor iyi misin?

Yağmur:sen gelince konuşsak .

Oğuz: tamam hemen geliyorum .

5 dakika sonra can ve Burak gelmişti ve ne olduğunu sordu yağmur sadece oturmuş etrafı izliyordu.

Oğuz koşarak sınıfa girdi ve Yağmur koşarak oğuz'a sarılıp ağlamaya başladı, oğuz yağmurun göz yaşlarını sildi ve sordu.

Oğuz: ne oldu yağmur söyle hadi lütfen.

Yağmur: dün gelmek için evdekilere haber vermeden çıktım,annem uyanmış bakmış ben yokum babam'ı uyandırmış babam deliye dönmüş . eve gittiğimde kapıda bekliyorlardı çok kızdılar oğuz ben babam'ı hiç böyle görmemiştim bana karşı  hiç böyle değildi . evet çok öfkeli birsidir ama bana hiç belli etmezdi normalde .

Oğuz: tamam sakin ,geçti hepsi benim suçum o saate seni çağırmamalıydım .

Yağmur:saçmalama asıl benim suçum gelmemem gerekirdi .

Can: tam olarak neyden bahsediyorsun yağmur ? Ve bir saniye senin kolun neden mor ?

Yağmur: (cevap yok)

Oğuz: YAĞMUR SÖYLESENE NEDEN MOR? (bağırarak)

Yağmurun gözleri yeniden doldu ,oğuz yağmuru kırmamak için sakin kalmaya çalışıyordu ama hiç bir işe yaramıyordu.

Burak can 'ı  alıp sınıftan çıktı yağmur hıçkırıklar içinde ağlıyordu .
Oğuz sarıldı ve her şeyi baştan sona anlatmasını istedi.

yağmur her şeyi anlattı oğuz öfkeden deliye dönmüştü çünkü Veli bey (yağmurun babası) yağmuru dövmüşdü serap hanım (yağmurun annesi ) ise hiç bir şey yapmadan izlemiş .

Oğuz:bak canım sevgilim sen kimsesiz değilsin eğer baban bir daha böyle bir şey yapar ise hemen bana haber ver .

Yağmur:tamam sevgilim .

Dersler biiti yağmur eve gelir gelmez odasına çıktı ve annesinin yüzüne dahi bakmadı serap hanım yağmurun odasına girdi .

Yağmur hiç bir şey demeden ona baktı.

Annesi: yağmur neden bir çocuk için bizim ile kavga ediyorsun ?

Yağmur: BUNDAN 5YIL ÖNCE OĞUZ YOKTU SİZ YİNE BÖYLEYDİNİZ ANLA   ARTIK ŞUNU BİZİM BU HALDE OLMAMIZ SADECE SEN VE BABAMIN SUÇU SÜREKLİ KAVGA EDİYORSUNUZ BIKTIM ANLIYOR MUSUN BIKTIM

Serap: tamam sakin ol birşey yok .

Serap odadan çıktı ve yağmur duşa girdi o sırda oğuz yağmuru 3-4 kere aradı ama bakan olmayınca korktu.

Çalışan: oğuz bey babanız sizi çağırıyor efendim .

Oğuz: tamam geliyorum .

Oğuz mesaj yazdı
MESAJ: Yağmur iyisin değilmi neden açmıyor sun? merak ettim seni .

Yağmur duştan çıktı üstünü giydi ve telefonu gördü oğuz'a cevap verdi .

MESAJ:Duş'a girmiştim özür dilerim .

Oğuz: sorun değil.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BIRAK İMKANSIZ KALALIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin