ilk belirtiler

64 6 0
                                    

(Oğuz'un anlatımı ile )

Bu gün kalkar kalkmaz acaba yağmur ne yapıyor diye düşündüm , sonra hazırlandım okula gittim ve sınıfa girdim, yağmur orada oturuyordu yanına gittim ve ne yaptığını sordum .

Yağmur: hiç oturuyorum sen ne yapıyorsun ?

Oğuz : seni merak ettim dün çok üzgün olduğunu farkettim bana anlata bilirsin yağmur .

Yağmur : peki anlatıcam annem ile kavga etmiştim çok sinirliydim o yüzden merak etme sen boşver önemli değil .

Oğuz : peki o zaman bahçeye inelim mi ?

Yağmur: olur inelim .

Aşağı indik gezerken yağmurun bileği burkuldu ve tam düşeceken ben tutum

( Yağmurun anlatımı ile )

Kalbim çok hızlı atıyordu, anlatılamıycak şekilde hızlı atıyordu .
Hemen ayrıldım ve özür diledim o da sorun değil dedi o sırada yanımıza ateş ve Burak geldi .

Ateş: günaydınnnn!

Oğuz : can nerde ?

Burak: bilmiyorum oğuz telefonlarıda açmıyor .

Oğuz: o okula hiç geç kalmazdı ki çok önemli bir şey olmadıkçada gelirdi acaba ne oldu?

Yağmur: hemen telaş yapmayın gelir belki birazdan .

Can glmişti ama farklı bir şekilde azı burunu kan içindeydi ve yürümekte zorlanıyordu ...

Oğuz: can bu hal ne kim yaptı bunu sana anlat hemen !

Can : tamam sakin anlatıcam ama önce bana bir su alırmısın yağmur .

Yağmur : tabi ki de alırım ben gideyim siz bekleyin burda .

Oğuz: tamam

BIRAK İMKANSIZ KALALIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin