Medya🎶
Halsey,Suga - LilithBaşlamadan önce sizleri çok öpüyorum Bi sevgi yumakligim tuttu
Kusuruma bakmayınnn
________Bir gün daha okul için erken uyanmak zorunda kalmıştım. Bugün maalesef ki okula gidecektim çünkü raporumun süresi dolmuştu. Nefret ediyordum okula gitmekten,okuldakilerden ve beni hayattan bezdirenlerden gerçekten merak ediyordum herhangi birini hayatından soğutunca ne hissediyorlardı, mutlu mu oluyorlar, günleri daha iyi mi geçiyordu birinin gününü, hayatını mahvederek ne gibi bir kazançları oluyordu yani hayattan. Hayatımda istemediğim bir şey olsaydı bu başkalarında ki o iğrenç görünümümü silmek yok etmek olurdu.
Bir anda tam olarak karşımda kapısı açık olan banyomdan bir ses duymuştum. Düşüncelerime o kadar odaklanmıştım ki sesi sonradan duymuş idrak etmiştim. Anında sıçradım, kafamı kaldırdım ve sesin geldiği yöne doğru irislerimi kilitledim. Anında başıma hafif ama etkili bir ağrı girdi sanki birisi tam olarak başımın arka kısmına mızrak saplıyormusçasına ağrımaya başladı. O acıyla gözlerimi refleks amaçlı sıkıca birbirine bastırdım. Ağrıyı nerede hissettiysem sol elim aniden başımın arkasına gitti ve sızlayan bölgeye sanki bastırırsam geçecekmiş gibi hiç düşünmeden bastırdım. Ancak geçmedi hızla yerimden kalktım banyoya girdim ve musluğu açarak soğuk suyu yüzümü ve ensemi serinletecek şekilde ıslattım. Aynadaki yansımam ile bir süre bakıştım. Ancak ağrı hala geçmemişti sanki savaş veriyordu gitmemek için daha fazla dayanamadım ve asla yapmamam gereken bir şeyi yaparak aynanın sağ kulpunu tuttum ve kapağı açtım. İkinci rafta bulunan ilacı elime aldığım gibi anneminde içtiğimi görmemesi için hızlı hareketler ile ilacın ön yüzünü çevirdim. İlacın ismini kontrol ettim.
"Haloperidol"
Kendimin bile zor duyacağı bir şekilde tekrarladım, ismini okuyunca geçmişte çektiğim binbir türlü acılar krizler aklıma doldu daha da başımda ki ağrıya dayanamadan ilacın kapağını açtım. Sanki krizde gibi döktüm elime haplardan bir kaç tane tabi ki de bunların hepsini alamazdım yoksa eski günlere tekrardan 'merhaba' demek zorunda kalırdım avucumda bir tane kalana kadar döktüm minik şişeye hapları bir tane kaldığında anında ağzıma gönderdim ardından minik şişeyi lavabonun üzerine koydum ve odama yatağımın yanında cam şişedeki suyu içmek üzere hızlı adımlarla ilerledim. Yatağa oturdum ve kafama diktim şişeyi biraz soluklandım ya yine eski günlere dönüyorsam hayır olmazdı, olamazdı değil mi bir taneden bir şey olmazdı. Hem benim suçum değildi daha fazla o acıya katlanamazdım.
Daha fazla oyalanmadan dolabımın kapaklarını açtım ve uniformamı giyindim. Banyoda ki işlerimi hallettim ve iki fıs parfümümden de sıkınca hazır oldum bugün beni annem bırakacaktı. Aşağı indim annem kahvaltıyı toparlamak üzereyken ağzıma iki üç bir şey attım.
"Bugün önceki günlerden daha geç kalktın sanırım canım"
Masadaki kahvaltılıkları anneme yardım açısından tezgaha koyarken konuştum.
"Aslında hayır sadece biraz odamda vakit geçirdim"
"Anladım canım"
Daha fazla konuşmadan annemde hızla hazırlandı. Ardından ayakkabılarımızı giydik çantamı aldım ve kapıyı kilitleyip binadan ayrıldık. Yolda camı sonuna kadar açmış o serin havanın yüzüme çarpmasını sağlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deep Wounds | yoonmin
FanfictionHani bazen bazı kurgularda insanı koruyan bir melek olurdu ya o çok güvendiği Benim meleğim de o olmuştu. Koruyucu meleğim...- #21 sememin