"Ayyy delircem tansiyonum düştü ambulans, polis yok mu ayy"
"Ece sakin olsan fazla abartıyorsun" "Ne abartmasi be arkadaşımız aşıkmış hadi bunu biliyorum ama çocuk gitmiş mahallenin abisine aşık olmuş hem de iki yıldır ve biz bunu açılmaya karar verdiğinde öğreniyoruz sence abartmamamılıyım?"
Ece karşımızda bana bağıyorken Efe ile ben Ece nin sakinleşmesini bekliyorduk. Ece haklıydı en yakın arkadaşım olarak ondan hoşlandığım hatta âşk bile diyecek duygular beslediğim çocuğu saklanmıştım. Aslında Ece aşık oldugumu biliyordu. Kaç kere beni sorguya çekmişti ama ben utandığım için ona bunu söylememiştim.
Utanmak, beni yanlış anlamayın sevdiğim adamdan değil abi dediğim adamdan hoşlandığım için kendimden utanmıştım. Ama bu düşüncemin ne kadar saçma olduğuna karar verdim. Sevmek utanılacak bir şey değildi hem ona zorunda olduğum için abi diyordum benimde pek hoşuma gitmiyordu ama mahallede büyük küçük herkes ona abi dediği için zorunlu olarak bende diyordum.
Benim bunları düşünmem Ece nin bana yastık atması ile son buldu.
"Şuna bak bide karşımızda sırıtıyor"Ece nin bunu demesi ile karşımdaki aynadan yüzüme baktım, onu düşünmem bile yüzümde güller açtırmıştı. Ahh şerefsiz sen bana bakmıyorsun ama şu hâlime bak senin yüzünden deli oldum.
Ece sakinleşip yatağa oturduğunda Efe de yanına oturdu. Bende sanki sorgudaymışım gibi karşılarında ki sandalyeye oturdum. İkisine bakarken gerginlikten titriyen ellerimi bacaklarım arasına koydum. Bazen bu ikizler o kadar korkutucu olabiliyorlar ki insan tirsmıyor değil anam.
Onlara bakıp otuz iki diş sırıttım. Belki sevimliligimi kullanıp onları sakinleştirebilirdim ama bu onların daha çok kaş çatmalarına sebep oldu.
Bide şunların ayni zamanda ayni hareket
yapması olayı var cok korkutucuuu."Tamam şuan sakinim şimdi sen bizim Serkan abiden hoşlanıyon dimi?" Başımı salladım olumlu anlamda. Soru sorma sırası Efe ye geçti.
"Hemde iki yıldır?" Bunuda başımı sallayarak
cevap verdim. "Vee açılmak istiyorsun?" Bir baş sallama daha."Oğlum mal mısın sen ya? Adam homofobik
homofobik be sen buna açılsan adam senin kemiklerini kırıp mahalleye dağıtır be " Ece nin hakli çıkışı ile dudak büzdüm haklıydı ama sevdamdan vazgeçmiyecektim benimde aklımda bir planlar vardı yani."Adam öyle homofobik ki en yakın arkadaşı biseksuel diye adamın yüzüne iki yıl bakmadı be "evet bunda da haklıydı. Aslında onların kızgınlığı benim onlara söylemediğim için değil Serkan a aşık olduğum içindi. Çünkü bütün mahalle hatta şehrin yarısı Serkan in nasıl homofobik olduğunu biliyordu. Hatta en yakın arkadaşı biseksuel diye onunla iki yıl konuşmamıştı. Yazık Kazım abi iki yıl peşinden koşmuştu. Bir gün sanane sen ne karışıyorsun benim kararım diye çemkirse diğer gün onunla konuşmak için peşinden ayrılmıyordu.
Aslında Serkan, Kazım abiye bir şey dememişti ne kızmış ne de kötü laf söylemişti sadece görmezden gelmişti.
"Hem de senden on bir yaş büyük. Otuz yaşına girecek oğlum Fikriye teyze gelin arıyor adama sokak sokak "
Fikriye kayınvalidecegim oğlu otuz yaşına geldi diye kimsenin begenmiyecegini sanıp hemen evlendirme derdindeydi. Keşke benim onu her şekilde alacağımı bilse. Bu yüzden onunla iki haftadır dargındım ama tabi kendisi bunun farkında değil neyseee..
"Bence yaş sorun değil zaten sen daddy seviyorsun ama sorun burda kişi anlıyor musun beni bebeğim? Serkan abi bunu öğrense seni bu mahallede komaz. Kazım abi arkadaşı, kardeşi diye adama bir şey demedi bence yüzüne bakmaması daha kötü ama neyse işte yani bi de sen diyon karşısına çıkıp ilanı aşk yapcam"
"Ben öyle bir sey demedim ki" "Oğlum dedin ya hislerimden onun da haberi olması lazim dedin ya iyice bipolar oldu bu ya" " Ben hislerimi öğrenmesi lazım dedim ona ilanı aşk yapcam demedim. Bu ilişkide ilanı âşki da o yapsın canım ben mi yapcam bide"
"Hee mahalleye çıkıp ilani ask yapar sana oğlum sen delirdin mi hiç bir bok anlamadım ya şimdi ne yapcan sen ya ?"
Ece anlamadığını belli eden surat ifadesi ile bana bakıp benden cevap bekliyordu. Aslında her şeyi planlanmıştım. En azından büyük bölümünü.
"Merak etmeyin mal değilim o böyle ortalarda homofobik homofobik dolaşırken zaten yüzünede bakmam ama homofobik değil en azından içi öyle değil kendisi bunun farkında değil ama "
Serkan ortalarda homofobik biri gibi davransada ben onu görmüştüm. Bir erkeğin poposuna bakarken. Bu ne kadar benin için kötü bir durum olsa da en azından erkeklere baktığı için o kadar mutlu olmuştum ki çocuğu bulup ona şeker vermiştim. Tabi kendisi cok şaşırmıştı ama bugün bayram deyip kaçmıştım.
Hem benim popom onunkinden daha dolgundu bu yüzden pek de sorun etmemiştim. Zaten benim tadıma bir baksa başka kimseye bakmazda işte bakmıyor şerefsiz.
Efe ve Ece bana "aklında ne var orospi" bakışı atarken ben içimden Serkan a sövüyordum. Benim kalçam daha dolgun ve yuvarlak bi keree!!!
#########################################Öncelikle kitabı çalıntı sanmayın ben birisiiste514 adlı yazarım. Telefona format attığım için bütün şifrelerim cîcî ve benimde hafızam pek güçlü olmadığı için sonuç olarak farklı bir hesap açmaya karar verdim. Yazdığım bölümleri kopyalıp buraya aktarcam sonra kaldığım yerden devam edeceğim. Anıldan kopamadım jdjdjdhe. Bu arada benim bu malligim yüzünden uğraşan caferbezgetiryawru ya teşekkür ederim bebeğim çok uğraştın benim için.😘
Diğer bölümler iki gün içinde gelirrr askolar
Tam okurum arttı yazılarım seviliyor diyordum hayat yüzüme çok güzel bir şekilde güldü.😑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Abisi (b×b) ( Askıda)
Teen FictionPlotanik aşık olan Anıl sonunda sevdiğine açılmaya karar verir ancak ufak bir pürüz vardı. Hoşlandığı kişi ağır bir homofobikti.... gibiydi.. Kitap askıda ne zaman devam ederim bilmiyorum