-1-

1.7K 75 5
                                    

Ece ve Efe ye kafamdaki her şeyi anlattıktan sonra onların bunları hazmetmesini bekliyordum. Elimdeki cam törpü ile. Elimdeki törpüyü çapraz hareketle baş tırnağımda hareket ettirirken onların tuhaf hareketlerini izliyordum.

Ece aslında anlamıştı bunu yüz ifadesinden anlayabilirdiniz. Sadece nasıl yapacağımızı düşünüyordu.

Efe ise bana hayretle bakıyordu. Bunu nasıl düşündüğümü düşünüyordu muhtemelen. Çünku ilk kez bir konuda bu kadar çok beynimi kullanmıştım.

İkisi birbirine bakıp daha sonradan gülmeye başladılar. Bu duruma alışık olduğum için bende onlara katıldım. Normal değiliz biliyorum...

Sonra bir anda gülmeyi kestik. Oğlum bak plan güzel gözüküyor en azından akıllıca ama sence işe yarar mı? Yani ne bileyim koskoca Serkan abiden bahsediyiruz zaten yakından annesinin zoru ile nişanlanacak "

"Doğru diyor Ece hadi diyelim bak bir ihtimal ki inan sizin olmanız ihtimali doların düşmesinden daha düşük bir ihtimal neyse hadi oldu adamı bir şekilde kendine aşık ettin sence sonu ne olacak düşündün mü? Ailen nasıl tepki verecek? Baban Serkan abiyi sevmiyor bilmiyor musun?"

Efe konuşurken bende düşünüyordum. Haklılardı, bu işin iki tarafı da yaştı. Zaten yakın bir zamanda muhtemelen nişanlanacaktı ki benim böyle bir adım atmamında en büyük nedeni de o artık uzaktan bakmak istemiyordum. Ne olacaksa olsun kafasindaydım artık.

Bide baba konusu vardı. Zaten yüzümü güldürmeyen babamdı. Sarhoş, ayyaşın tekiydi. Tam bir pezevenkti. Babam diye demiyorum tam bir şerefsiz.

Babam içip içip mahalleden haraç toplarken Serkan tarafından yakalanıp bir güzel dövüldü. Varya ne dövüldü ama üff. Ondan sonrada babam ona düşman oldu sanki adam taktı seni de neyse bizi de tembihledi (tehtid etti) onunla konuşmayın diye. Sanki onun yaptıklarından sonra mahalleye çıkacak yüzümüz kaldı da.

Neyse ki mahalle babamın nasıl biri olduğunu biliyordu. İlk zamanlarda bize taraf alsalarda babamın sadece onlara değil bize de zarar verdiğini gördüklerinden beri bize biraz daha iyi davranıyorlardı.

"Ayy ya salak mısın? Tek konumuz bu salak babası mi? Balım sen merak etme sana hiç de karışamaz. Babama söyledim size bir dokunsun hapise atacakmış."

"Ne olacak yine kaç gün kalabilir ki hapiste? Eninde sonunda çıkmıyacak mı? Hadi şimdi biz varız,iki ay sonra ne olacak? Adamın sağı solu belli değil ki. Bir anda sana zarar vermeye kalkarsa ne olacak? "

Haklıydı yine. Ece ve Efe nin babaları polisti. Onlar Ankara da yaşıyorlardı. Yazları buraya gelirler babaları ise üç aylık bir süreçte burdaki karakol da çalışırdı.

Babam, annem ile bize şiddet uygulardı. Kaç kere hapise de girse çıkması uzun sürmezdi.

"Of artık bunları düşünmek istemiyorum. Gülmek istiyorum ya valla bıktım artık bunaldım anlıyor musunuz? Sevilmek istiyorum artık burama kadar geldi yaaa boyum da kısa zaten" anlık gelen sinirle sandalyeden kalkıp onlara doğru konuştum. Sesimde sinir yoktu. Onlara kızgın değildim. Sadece bu baba konusu beni boğuyordu.

Ece ve Efe benim bu hâlime uzulselerde bu kısa sürmüştü. Çünkü bu konuların bu kadar uzun konuşulmasından nefret ederdim.

"Tamam balım biz sadece seni düşünüyoruz. Uzun zamandır birinden hoşlandığını biliyorduk ama inan Serkan abi olduğunu bilmiyorduk."

"Bekle ben senin birinden hoşlandığını

bilmiyordum" "Ya off Efe ya sana söyledim ya kesin birinden hoşlanıyor diye"

"Kızım nerden bilebilirim? Anıl herkesten hoşlanmıyor mu?"

"Ya off durun ya aşk olsun Efe orospu muyum ben ya? Sadece yakışıklı buluyordum tamam mı? 11

"Tamam"

"Ayyyy Anıl balım biz her zaman senin yanındayız tamam mı? Uzak ta olsa yakında olsa ne olursa olsun arkandayız. Ne kadar içimdeki bir ses yapma desede anamm sanki her zaman dinlemişiz de ne demişler sonunu düşünen kahraman olamaz dimi yani?"

"Ben de bu işin olmayacağını düşünüyorum ama yine de arkandayım Anıl yardım ederiz ne olursa olsun "

11 Çok duygulandım lan ağğğ" Onlara sarılırken ağlamaya benzer sesler çıkarıyordum. Yanımda olacaklarını tahmin ediyordum ama bir tarafımda tedirgindi. Çünkü eğer istediğimiz gibi gitmezse sadece ben değil onlarında başı yanabilirdi.

"Tamam yeter bu kadar duygusallık balım senin planda okeyim yazalım şu herife ne olacaksa olsun amk"

"Ayy yazalım koçişime" "Koçiş diyor adam sonu olacak da neyseee"bu "Hadi girdim ne yazım?"

"Aslan parçası boşsan bana gelsene yaz oğlum senin devreler yanmış önce kendini tanıt hatırlamaz seni şimdi "

Offf neyse kendimizi üzmeyelim. Şimdi hatirlamasada yakın da aklından çıkmıyacağım İnşallah aminn.

"Salağa bak ne diye kaydetmiş 'gelecekteki sevgilim' oğlum manyaksin sen ha"

'Ay ne var ya gayet çok güzel bir isim bence."

"Ay hadi yazalım heyacandan bayılacam"

"Allah sonumuzu hayır etsin Yarabbim"

"Amin"

"Amin"

Bilinmeyen numara: Serkan abi mahalleden

Anil ben müsait misin?

########################################

Mahalle Abisi (b×b) ( Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin