5. Hafta

57 8 1
                                    

Pazar

23. doğum gününün sabahında, Im Nayeon dünyaya ilk geldiği zamanki gibi uyanmıştı: bağırarak ve kafası karışık bir şekilde.

Çok iyi uyumuştu, laboratuvar partneriyle ilgili ve bitirme projesinin sunumunu iç çamaşırlarıyla yaptığı rüyalar görmeden.

Ve sonra bir sürü ses ve baskı onu uyandırmıştı. Nayeon'un vücudu sıçramaya çalışmıştı, etrafındaki kaosa karşı içgüdüsel bir tepkiydi ama kendini hareket edemez halde bulmuştu.

Ve işte o zaman bağırmaya başlamıştı.

"Nayeon! Gözlerini aç!"

Tanıdık gelen sese hızla gözlerini açtı, Chaeyoung'un suratının kendininkinden birkaç santimetre uzaklıkta görünce başka bir çığlık attı.

Arkadaşının suratındaki kocaman gülümseme onu neredeyse sakinleştirmeye yetecekti ama bir şey üzerine atlayınca yeniden korkuyla sıçradı.

"Dahyun." Chaeyoung tıslayıp koluna vurdu. "Onu korkutuyorsun!"

"Bence ikiniz de onu korkutuyorsunuz." Chaeyoung ve Dahyun'un arasına bakabilmek için Nayeon boynunu uzattı ve Sana'nın parti şapkası giyerek ve bir balon tutarak kapısının önünde durduğunu gördü.

Ve aniden her şey yerine oturdu.

"Oh." Nayeon nefesini verdi.

Bugün onun doğum günüydü. Doğru ya.

"Hediyelerimiz var." Chaeyoung sırıtarak konuştu. "Benimki Dahyun'unkinden çok daha havalı."

"Hey!"

Nayeon güldü, heyecanlanmaya başlamıştı.

"Bana duş almam ve üzerimi değiştirmem için zaman verirseniz her türlü hediyeyi kabul edeceğim."

Chaeyoung öne eğilince iç çekişini duymaktan çok hissetmişti, kafası nerdeyse Nayeon'un omzuna değiyordu. "Sanırım."

"Anlayışın için teşekkürler."

Sana ona göz kırptı. "Doğum günü kızı için her şeyi yaparız ama çabuk ol. Momo kahvaltıyı hazırlıyor."

Chaeyoung yataktan kalkmak için karnına ağırlığını verince Nayeon suratını buruşturdu. "Yemek!"

Dahyun da onu takip etti ve Nayeon yataktan kalkmadan önce arkadaşlarına hayret etmek için bir süre bekledi. Momo sık sık yemek yapmazdı ama yaptığında bu kaçırmak istemeyeceğiniz bir deneyim olurdu.

//

"İyi ki doğdun." Sana neşeyle söyleyip başını Nayeon'a yasladı.

Nayeon öne eğilip Sana'nın yanaklarını hızlıca öptü, diğer kızın gülümsemesinin büyüdüğünü hissedince kıkırdadı.

Geri çekilip sevgi dolu bakışlara ve göz devirmelere baktı. "Bir yıl daha yaşlandım ve bir yıl daha arkadaşlarım onlara sevgi göstermeme izin veriyor."

"Hepimiz sevgi gösteriyoruz." Chaeyoung karşı çıktı. "Sen sadece çok sık insanları yanaktan öpmeye çalışıyorsun."

"Evet." Momo da katıldı. "Sana'nın günlük öpmeye çalışma sayısını bile geçmiştin."

"Bu doğru." Sana onayladı, boynunu hafifçe öne uzatıp Momo'nun alnını sesli bir şekilde öptü.

Momo çığlık attı, kaçma çabaları kız arkadaşının onu tutmasıyla engellenmişti.

"Haksızlık." Momo sızlandı ve Sana suratının her tarafını öpme görevine devam ederken gülen bir Mina'nın kollarına gömüldü.

Nayeon'un gülümsemesi yanaklarına kadar uzanıyordu ve birinin çenesinin omzuna koyulduğunu hissedince gözlerini önündeki karmaşadan çekebilmişti.

The MascotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin