Uyari!!
Bu hikaye bir polisiye kurgu oldugu icin hakaret, cinayet, cinsellik, duygusallik, siddet vs icerikleri olabilir ona gore okuyun lutfen.
Henuz son hakkinda hic dusunmedim ama angst da olabilir.
- 🧸-
Gözlerimi pembe tonlarına bürünmüş, küçük bir kız çocuğu tarafından döşenmiş gibi görünen bir odada açtım. Fakat kollarıma bağlanan kesici tellerden anladığım küçük bir kız çocuğu tarafından koyulmamıştım buraya.
Hareket etmek için ellerimden birini kaybetmeyi göze almam gerekiyordu, ve ben o kadar cesur değildim. Hala buradan kurtulmak için bir yol ararken tam çığlığı basacaktım ki genç bir adamın ince sesi yankılandı odada. "Evine hoş geldin Kim Seungmin!"
- 6 ay önce -
"Polis dosyayı intihar ettiği kanaatinde karar kılarak kapattı."
Ontohor ottoğo konootondo koror kolorok kopotooğğ. Duyduğum saçmalıkla ben de televizyonu kapattım. Hukukçular hangi ara bu kadar gerizekali ya da kör oldu bilmiyorum. Nasıl böyle büyük bir davayı klasik "ölüm-kalım" meseleleriyle bir tutabilirler?
Kısaca açıklamak gerekirse, dün gece genç bir benzinlik kasiyeri boynundaki derin kesik dolayısıyla öldü. Şahsen kesiğin açısından ben bile birinin kadının arkasına geçip, bıçağı geriye doğru çektiğini anlayabilirim, bir insan elleri ters olmadığı sürece nasıl kendi boynunu o şekilde kesebilir?
Halk da polisin her dediğine inanıyor tabii, polisler yalnızca üşengeç. Ben nereden biliyorum diye soracak olursanız, oradaydım. Daha doğrusu o kadını görüp ihbar eden bendim, yalnızca bir kaç şişe soju almaya çıkmıştım oysa.
Hayatımın her anında bir cenabetlik oldu zaten. Okulun birincisiyken gıcık bir herif geldi okulumuza. Adı Chris'ti. Asla unutmadım bu ismi, nasıl unutayım?
Bu herif ilk kez ortaokulda çıktı karşıma. O yaşlarda takıntım yoktu, yine de her sınavda yaptığım dereceleri birinin geçmesini beklemiyordum. Üstelik o herif benim gibi harıl harıl çalışmıyordu da. Geldiği gibi beni birincilikten ikinciliğe attı. Yine de tam bir ikincilik değildi bu, her sınavda iki sıralama arasında gidip geldik.
Lise sınavında tam puan alarak aynı okulu tutturduk ve aynı yarış devam etti. Ve üniversite de öyle. Yine de hayatıma heyecan kattığını söyleyebilirim. Ama buraya kadardı, o defolup yurt dışına gittiğine göre gerçek başarı adımlarımda tek başıma anılabilirim.
Başarı adımlarımdan kastım, bir karakolda göreve başlamak üzereyim, sonunda hayalimi gerçekleştiriyorum. Yapabildiğimin en iyisini yaparak sonunda dedektif oldum. Hem de en kıdemlisinden! Yani öyle umuyorum.
Kendi kendime başarımı romantize ederken saati fark ettim. Tanrım geç kalıyordum! Hadi ama Kim Seungmin, ilk iş gününde geç kalacak kadar sorumsuz musun?
Uyuşuk bir insan olarak en hızlımı yaptığım halde gayet güzelce hazırlandım. Uğraşarak hazırlansam bu kadar iyi görünmezdim hatta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dollhouse/ ChanMin
Mystery / Thriller"Salonumda oyuncak bir bebek var." Düzenli bir hayatı olan başarılı ama rakip iki dedektif, "doll killer" adlı bir davada birlikte çalışmaya başlar.