8 часть

1.1K 36 25
                                    

Следующее это будет уже на русском языке. Приятного чтения.


І ось до Т/І заходить, Венздей.
- Що ти тут робиш?
В. – Ось прийшла до сестри. - сказала вона, і подивилася на подив Т/І. Поки Венздей йшла вона вирішила прочитати книгу, де було сказано, що через кілька років нарешті зустрінуться сестри.
Т. – Ти моя сестра. - У неї був шок - ну це чудово, але я хочу спати побачимося завтра, до завтра.
В. – Ага. - після цього Т/І лягла далі спати.

Вранці

Т/І встала і пішла робити ранкові процедури. І потім пішла одягатися, вона вдягла чорну шкільну форму.
І вийшла надвір, там вона зустріла Венздей.
Т. – Привіт.
В. – Привіт.
І тут директор почав свою промову (я думаю всі знають її промову), і вам роздали папірці і в тебе було "Світ Пілігримов" - ну і навіщо це мені - сказала ти.
В. - А в мене "БарахлоЮрая", що б це не було.
І. – Фу.
І ось ви приїхали, і тут ти бачиш Ксав'є, котрий дивиться на порожню стіну.
Т. - Чого дивишся на порожню стіну?
- Минулого року вона не була порожня.
Т. – Ммм, зрозуміло.
К. - До речі, я сьогодні в кафе, якщо хочеш приходь, я тобі каву зроблю, та й по говоримо?
Т. - .... - Ти не знала що відповісти - Я подумаю.
К. - Добре, я на тебе чекаю))
М/Т - "Т/І яке блясти по думаю?"
І тут підходить Венздей, і каже, що нам потрібно обмінятися, я погодилася. Адже все одно не збиралася кудись іти, бо я йду до Ксав'є. Тут я заходжу до кафе і мене зустрічає Ксав'є.
К. - Ти все ж таки прийшла, і до речі ти що забігла?
Т. - Уявляєш, прийшла. - Друге питання ти проігнорувала.
- Зрозуміло.
Тут звідки з'явився Тайлер.
Ті. - Привіт Т/І, приємна зустріч.
Т. – Привіт Тайлер, взаємно.
К. - Мм, добре я пош..
Т - Стояти, я прийшла сюди заради тебе, то будь милий стій тут.
Ті. - Передаси привіт Венздей від мене.
Т. – Добре.
Тайлер пішов, а ти повернулася до Ксав'є.

К. - Все ж таки заради мене прийшла?
Т. – Ну так.
Ксав'є зробила тобі каву, і ви пішли за столик.
- У мене є питання. За що ти на мене скривджена?
Т. - За те, що продав мене в дитинстві. - Голосно сказала ти і закрила обличчя руками. І тут до тебе сідає Ксав'є та обіймає.
Т. - .... - ти мовчала адже дуже хотіла що він тебе обійняв, але все одно не подавала виду.
Т. - Що ти робиш?
К. - Обіймаю тебе, і тільки не кажи що тобі не подобається, по тобі дуже добре видно, що тобі подобається.
Т/І просто промовчала і відповіла на обійми.
К. - Так що мир?
Т. - Так)) - посміхнулася ти.
К. - У тебе така усмішка красива, прямо не можу)) - він сидів і милувався тобою. Але вам потрібно було вже йти, то ви вийшли, і пішли в автобус і сіли.

Мы же еще увидимся? Место, где живут истории. Откройте их для себя