13 часть

583 25 9
                                    

— Ну гаразд, це ми дізнаємося потім, я сподіваюся... До речі, а ти що зустрічається з Ксав'є?! - Запитала трохи сумна дівчина, але вона намагалася не подавати виду. Їй було навіть не сумно те, що та зустрічається з Ксав'є, а може навіть неспокійно за сестру?! Вона не розуміла, що це за почуття, адже раніше вона такого не відчувала.

- Обіцяй не говорити знову якусь дичину, окей?! - спитала дівчина, бо та не хотіла знову слухати ту дичину, яку чи не щоразу при імені Ксав'є вона говорила, вона не те що говорила, а доводила.

- Окей.

— Ну так... — сказала дівчина, замішавшись у своїх словах, вона не знала, чи можна говорити їй.Адже вона завжди намагалася дорікнути її слову, про те, що вони зустрічаються знає лише, вся школа) Та це все і через те, що Т/І розповіла Інід.

— Так добре, добре. Тільки ти пам'ятаєш, що він Хайд?!

- Уенздей Аддамс, ви мені обіцяли взагалі! - Сказала вже трохи зла дівчина, адже та пообіцяла не говорить про це. Ти не хотіла чути про те, що тип її хлопець Хайд. Адже ти здогадувалась хто саме Хайд, але ти не хотіла говорити про це Уензд, адже розуміла що їй не байдужий той хлопець, але ось Уензд все рівно на почуття Т/І, адже вона до останнього говорила що Хайд це Ксав'є.

— Ну ти розумієш, я кажу правду, просто повір мені. - Сказала дівчина думаючи що та все-таки повірити їй а не собі. Але вона помилилась.

— Та зрозумій же ти Хайд Тайлер, а не Ксав'є.
- Це брехня.

— Ну, звичайно, правда очі колить! Не так?

- Ні, він не може бути Хайдом. А ось Ксавье так, а керує ним психолог!
— Все з мене вистачить, Геть з моєї кімнати! двічі повторювати не буду! - вже кричала ти, тебе це дуже дратувало.
- ТАК БУДЬ ЛАСКА! - крикнула та й зачинила двері. Після цього ти просто впала на ліжко і заснула.

Ось настав ранок, сонячне проміння світла світило прямо на твоє обличчя. Розплющивши очі, ти відразу ж скривилася від сонця. Вставши і відкривши штори ти пішла вмиватися, вмившись ти пішла одягати і заплітатися. Одягнувшись у джинси та худи, і зробивши на голові хвіст і пішла надвір. Сьогодні вихідний день, і ти вирішувала прогулятись. Поки ти гуляла, ти вирішила заглянути до Ксав'є. Ось ти зайшла а там Ксав'є та Уенздей що?!
" Що вона тут забула? " - це крутитися в голові.

- Павучок) Що ти тут робиш? - Запитав хлопець і підходив до дівчини щоб обійняти її.

- Я прийшла до тебе, але тут є Уенздей то я напевно піду, не заважатиму - сказавши ти посміхнулася сумною усмішкою. Ксав'є це помітив і обійняв тебе однією рукою за талію, а другу поклав тебе на щоку.

Мы же еще увидимся? Место, где живут истории. Откройте их для себя