14 часть

523 22 7
                                    

І тут заходити Інід. Ось це було точно не очікувано.

- Інід, що ти тут робиш?

— Мене Уенздей попросила тебе покликати.

— Окей, скажи, що я зараз прийду.

— Вона сказала, якщо я прийду без тебе, вона мене вб'є.

- Ок, хвилину. - Після цього Інід вийшла.

- Я пішла, завтра побачимось. - сказала ти і поцілувала в щоку Ксав'є.

Ти вийшла і пішла разом з Інід, дорогою ви розмовляли про все, про косметику, тик-ток, стосунки і т.д. І ось ви дійшли до їхньої кімнати. Коли ви зайшли там стояла Уенздей з ліхтарем і ще багато з чим.

— Уенздей що ти хотіла?

— У нас буде дівич-вечір, от я тебе й покликала.

- ....окей.

— Ходімо.

Ви вийшли, і там на вас чекала машина, тільки в ній хтось був. І ось Уенздей підходить і сідає в машину, раз вона сіла, то ви теж вирішили сісти. Ось ти сіла і бачиш ТАЙЛЕРА? Це єдина людина, яку ти не хотіла бачити.

— А що він тут робить? - Запитала Інід - я думала у нас дівич-вечір.

— А це хіба не побачення? - запитав Тайлер, звертаючись до Уенздей.

- Плани трохи змінилися, ми їдемо в особняк Гейцав. - відповіла Уенздей на їхні запитання.

Т/І одній походу було все рівно куди вони їдуть. Ось вони їхали в повній тиші, нарешті вони приїхали. Ось коли вони вийшли, всі були в шоці, крім Уенздей та Т/І.

— Ось ми й приїхали.

— Тут якось стрімко, може, назад поїдемо?

— Я повністю згоден з Інід, і взагалі могла просто сказати, що тобі треба в це моторошне місце.

— Заткніться вже.

- А я ось згодна з Т/І, і взагалі якщо хочете не йдіть - говорила Уенздей відкриваючи замок, ось вона заходить у цей особняк, а за нею Т/І, а вже за нею Інід та Тайлер. Ось вони ходила шукали щось знайшли картину, але тут на думку Уенздей прийшло все, що треба розділитися.

— Мені здається, це погана ідея. - говорила залякана Інід.

— Я повністю згодна з Інід, це погана ідея відправляти мене з цим. - Сказала ти, і показала на Тайлера. У тебе не було найменшого бажання йти разом із Тайлером.

Мы же еще увидимся? Место, где живут истории. Откройте их для себя