| 3 | Bana da Öğretir misin?

1.5K 126 50
                                    



Jungkook anlatım



Bugün Taehyung ile dersimiz vardı. İlk dersimiz. Heyecanlıydım açıkçası, çünkü bu çocuğun paha biçilmez bir güzelliği vardı.

Duştan çıkıp üstümü değiştirdim. Yırtık kot pantolonumu giydim, üstüme de beyaz bir tişört geçirdim. Arabamın anahtarını alıp çıktım evden.

İkinci kez gidiyordum oraya ama evlerimiz yakındı. Yolu hatırlıyordum.

Çok çabuk gelmiştim. Hemen kapıyı iki kere tıkladım. Karşıma annesi çıktı, gülümsedim. "Hoşgeldin Jungkook, nasılsın?" "Hoşbuldum, iyiyim siz nasılsınız?" "Aishh siz ne oğlum? Teyze de bana yabancı değiliz." "Peki Seoyeon Teyze." "Taehyung yukarıda seni bekliyor." Tekrar gülümseyerek onayladım ve merdivenlere doğru yürüdüm.

Kapısının önüne geldiğimde biraz garip hissettim nedense, ama vakit kaybetmek istemiyordum. Bu yüzden kapıyı tıklayıp içeri girdim. Taehyung yatağının üstünde bağdaş kurmuş oturuyordu. Öylece parmaklarıyla oynuyordu. Kapıyı açtığımı görünce kafasını kaldırdı. Bana şaşkın gözleriyle baktı ve sonra tatlı gülümsemesini gözlerime sundu.

Çok hoşuma gidiyordu yüz ifadeleri.

"Selam Taehyung" "hoşgeldin hyung, hadi başlayalım." Ne yani hemen derse mi başlayacaktık? Gerçekten bu çocuğun beynini yıkamışlar.

Bozuntuya vermedim ve masaya doğruldum. O da sandalyesine oturdu ve benim oturmamı bekledi.

(...)

Konuyu anlatıyordum, yaklaşık beş dakika olmuştu. Taehyung kısa şortlarıyla güzel bacaklarını sergilerken derse odaklanmak zor olmuştu benim için. Hem hava soğuk değil miydi? Neden böyle giyinmişti?

Farkında olmadan beni zor durumda bırakıyordu. Farkında olmadan diyorum çünkü o kadar masum duruyordu ki bunu bilerek yaptığına asla inanmazdım.

Soruları çözerken gözlerim sürekli esmer tenine çarpıyordu. Pürüzsüzdü mükkemmel gözüküyordu.

"Hyung!" Diye ofladı birden, kafamı ona çevirdim. "Yeter artık ders çalışmak istemiyorum. Biraz da ikimiz vakit geçirelim." Ben buraya ders anlatmak için gelmiştim ama onun bu tatlı mızmızlanması üzerine teklifini reddedemezdim. "Peki tamam, ne yapalım?"

"Hmmm düşüneyim hyung."
"Hyung kaç tane dövmen var?"
"Nerde yaptırdın?"
"Annen kızmadı mı?"
"Piercinglerin kaç tane?"
"Yaptırırken canın acıdı mı?"
"Ağladın mı?"
"Sana çok yakışıyorlar hyung."
"Bende yaptırmak isterdim ama annem kızar."
"Hyung sen sigara mı içiyorsun?"
"Ama sigara içmek yasak değil mi hyung?"
"Annem öyle demişti."
"Senin annen söylemedi mi hyung?"

O üst üste soru sorarken benim tek yapabildiğim güzel yüzünü izlemekti. Hızlı konuşuyordu ve her soru sorduğunda daha da şaşkın ifadeler kullanıyordu. Cidden çok tatlıydı bu çocuk.

"Hayır benim annem söylemedi Taehyung."
"Olsun hyung ben şimdi sana öğrettim artık içmezsin." Bu kadar şirin konuşması şart mıydı?

Biraz sohbet ettikten sonra dizi izlemeye karar verdik. Yatağa oturdum o da yanıma oturdu. Keşke kucağımda otursaydı.

Netflix'e girdik. "Ne izleyeceğiz hyung?" "Bilmem, ne tür diziler izlersin?" "Ben hiçbir şey izlemiyorum. Sen karar ver."

Aklıma en sevdiğim dizilerden biri geldi. Bu dizi Taehyung'un hoşuna gider mi bilmiyordum ama yinede ona sormadan açtım.

"HYUNG BURADA KÜFÜR VAR!' Neyden bahsettiğini anlayamadım. Sonra dizinin isminden bahsettiğini anladım. The End Of The Fucking World. Küfür olmasına neden takılmıştı ki. "Küfürlü olması senin için sorun olur mu Taehyung?" "Yani olmaz ama annem görmesin Hyung." Anlaşıldı. Bu çocuk ailesinden korkuyordu. Hem de çok.

Gayet normal bir sahneye gelmiştik. James mastürbasyon yapıyordu. Taehyung'un bu sorusunu beklemezdim. "Hyung onun canı mı acıyor? Ne oluyor anlayamadım? Ne yapıyor bu oğlan?"

Mastürbasyonun ne olduğunu bilmiyor muydu? Nasıl anlatacaktım?  "Canı acımıyor Taehyung, aksine zevk alıyor."  "Nasıl zevk alıyor hyung? Resmen canının acıdığı çıkardığı seslerden belli. Biri onu acıtıyor mu?"  "Uhmm Taehyung şimdi şöyle ki. Bu çocuk kendi cinsel organına dokunarak zevk alıyor yani bir nevi kendini rahatlatıyor işte." Şaşkın ve masum yüz ifadesi ile bana baktı. " Sen hiç yaptın mı?" " Tabii yaptım Taehyung çoğu insan buna ihtiyaç duyar."

"Yapmayı bana da öğretir misin hyung?"

Ne?!




Tam yerinde bitirdim bölümü amk bende kendime sinir oldum

Hemen diğer bölümü yazıyorum 🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Teach me Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin