| 4 | Bir Kerecik Daha

1.5K 126 55
                                    




Taehyung'un istediği şeye şok olmuştum. Yani nasıl tepki vereceğimi bilemiyordum. "Ne?" Diyebildim sadece.

"Ben bunu duymuştum ama nasıl yapılır bilmiyorum."  "Taehyung bunu benim sana öğretmem doğru olmaz. İnternetten bunun hakkında bilgi edinebilirsin."  "Ama hyung annemden korkuyorum."  Neden bunu bu kadar ciddiye almıştı ki. Alt tarafı çekecekti işte. Öğrenmesine veya internetten bakmasına gerek bile yoktu.

Birden elimi tuttu, dizlerinin üstünde oturmuştu. Yalvarır gibi duruyordu. İşte bu da beni yükseltmişti. "Bana yardım etmek istemez misin hyung?" Ne yapmaya çalışıyordu bu? Sakin kalmaya çalışıyordum. Eğer birazdan pantolonumda şişkinlik görürse şaşırmamalıydı çünkü bu onun eseriydi.

Ayrıca lise yıllarında çok yapılan bir şeydi mastürbasyon. Bilmemesi çok şaşırtmıştı beni.
Bilemiyordum, belki eğer ona öğretirsem bir daha benden böyle bir şey istemezdi. "Peki sana öğreteceğim ama bu aramızda sır olarak kalacak tamam mı tata?"  "Tamam hyung kimse bilmeyecek."  "Aferin sana. Şimdi şortunu çıkar ve yanıma gel."

Bu onu kucağıma almak için bir fırsattı. Bende ekmeğimdeydim.

Üstünde sadece tişörtü kalmıştı. Kendime hakim olmalıydım. Bacağıma hafifçe vurup oturmasını istedim. İlk başta duraksadı ama sonra gelip kucağıma oturdu.

Sertleşmişti. "Bak şimdi Taehyung elinle penisini sarmalısın, yani sanki bir şeyin içindeymiş gibi hissetmeli. Bunu yaptıktan sonra elinle gel git yapacaksın. Bir süre sonra hızlanmak isteyeceksin. Bundan sonrası sana kalmış. İstersen edging yapabilirsin, tabii hoşuna gidiyorsa. Sona geldiğinde de boşalacaksın bu kadar basit zor bir şey değil."

"Edging ne demek hyung?"
"Edging tam boşalacağını hissettiğinde durmak veya mastürbasyona devam etmektir. Kısaca boşalmamak işte, bazı insanların çok hoşuna gidiyor."

"Şimdi sana uygulayarak göstereceğim, dikkatlice izle bir yerden sonra sana bırakacağım kendin devam edeceksin."
"Tamam hyung."

Elimle penisini kavradım, biraz irkti. Ellerim soğuk muydu acaba. Yavaşça git gel yapmaya başladım, kafamı kaldırmadan yüzüne baktım, dikkatlice izliyordu. Baş parmağımla penisinin başına bastırdım ve şu ana kadar duyduğum en güzel inlemeyi duydum. Utanmış olmalıydı ki hemen eliyle ağzını kapattı. "Utanmana gerek yok Taehyung. İnlemen gayet normal strese girersen yapamayız." "Peki hyung."

Biraz hızlı çekmeye başladım ve daha çok inlemeye başladı. Çok hoşuma gitmişti tatlı sesi. Elimi tişörtünün altına sokup meme uçlarıyla oynamaya başladım. Hem penisinden hem de meme uçlarından duyduğu haz yüzünden daha hızlı nefes almaya başladı. Eliyle elimi tuttu. "Hyung acıyor ama çok güzel hissediyorum~!" Elimi hızlandırdım ve o da inlemelerini çoğalttı. Bir kaç kere gel git yaptıktan sonra boşalmıştı. Kafamı kaldırıp ona baktım.

Nefes nefese kalmıştı. Sadece mastürbasyon onu bu kadar etkilediyse daha fazlasını düşünemiyordum. "Nasıldı Taehyung?" "Çok güzeldi hyung. Bir kere daha yap."

Ciddi miydi bu çocuk? "Hayır Taehyung bundan sonra kendin yapacaksın öğrendin sonuçta."
"Lütfen hyung. Bir kerecik daha..."





kısa bı bolum oldu bılıyorum ama dıger bolum yarım kalsın ıstemedım

gorusuruz

Teach me Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin