4. Η έκπληξη

17 1 0
                                    

Ετοιμαζόμαστε για το βράδυ έχοντας ήδη μιλήσει για την έκπληξη του Νάσου. θα ήταν μαζεμένη όλη η παρέα ενώ εγώ είχα συνεννοηθεί με την Στέλλα να πάμε μαζί στο μαγαζί παρέα με την Ρία να συναντήσουμε τους υπόλοιπους και να φυγαδεύσουμε και την τούρτα, ενώ η αδερφή μου θα ήταν εκεί από νωρίτερα με τα υπόλοιπα παιδιά.

Συναντάω τα κορίτσια στην είσοδο του παρκινγκ και αφού μπαίνω στο αμάξι τις χαιρετάω.

'Θα είναι και ο Τζω εκεί. Εσύ τι φάση ρε με αυτόν πολλά πάρε δώσε βλέπω' λέει η Ρία απευθυνόμενη στη Στέλλα.

'Ναι ρε άσε με, μου έχει σπάσει τα νευρά ο τύπος κάθε φορά που πάει να παιχτεί φάση με κάποιον, εμφανίζεται μπροστά μου λες και το κάνει επίτηδες.'

'Ώπα ρε συ αρχικά με τον Άλεξ δεν είσαι εσύ, για τι φάση μιλάς;' λέει η Ρία γελώντας κοιτώντας την με υπονοούμενο.

' Άστον τον Άλεξ εκεί που είναι τώρα δεν είναι αυτός το θέμα μας στην προκείμενη' απαντάει και η Στέλλα γελώντας.

'ωραία, ωραία με τον Τζω όμως τι γίνεται;'

Τι να γίνει ρε εσύ τον γουστάρω δεν θα πω ψέματα, αν και δεν έχει γίνει κάτι και δεν θα γίνει όπως το κόβω γιατί όλο μπλέκεται άλλα πολύ στο άκυρο με έχει τώρα τελευταία και έχει αρχίσει να με εκνευρίζει' εξηγεί η Στέλλα.

Εγώ παρακολουθώ ολόκληρη την κουβέντα από το πίσω κάθισμα και νιώθω να με πιάνει εάν σφίξιμο στο στομάχι. Ναι το είχα ακούσει πως έπαιζε εάν φλερτ μεταξύ τους, αλλά είχα την εντύπωση πως ήταν απλά για την πλάκα εφόσον είναι στην μέση ο Άλεξ. Ακούγοντας την Στέλλα να λέει ότι γουστάρει τον Τζω αυτομάτως δημιουργώ στο κεφάλι μου εάν οροί. Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να αναμειχθώ σε μια κατάσταση που θα μπορούσε να πληγώσει τα συναισθήματα δικού μου ανθρώπου, πόσο μάλλον της Στέλλας με την οποία έχω δημιουργήσει και μια στενότερη σχέση μέσα από τη δουλειά.

Ενώ σκεφτόμουν όλα αυτά συνειδητοποιώ ότι φτάσαμε στο μαγαζί. Κατεβαίνω πρώτη, κρύβοντας την τούρτα για να την αφήσω μέσα και πηγαίνω στο τραπέζι οπού βρίσκονταν όλοι και χαιρετάω, ενώ ζητώ συγνώμη που ήμουν αγενής αλλά βιαζόμουν να πάω στην τουαλέτα, ως πρόφαση για να μην αποκαλυφθεί η έκπληξη.

Στο τραπέζι καθόταν και ο Τζω ο οποίος αν και δούλευε περιτριγύριζε το τραπέζι μας αφού ήταν μαζεμένη όλη του η παρέα. Παίρνει παραγγελία ενώ για μια ακόμη φορά ξεκινάει μια βραδιά, στην διάρκεια της οποίας παρατηρούσα την προσοχή του να είναι επι το πλείστων στραμμένη σε μένα.

Ένα καλοκαίρι και κάτιKde žijí příběhy. Začni objevovat