silam

80 6 5
                                    

Hellooo

Kısa olabilir bölüm

Yine uzun süreden sonraaa biliyorum hiç bölüm atmasam kafiii

Ne yazcsgimi bilmiyorum bayadir yazmıyorum zaten.

Kilom 73 filan herhalde diyetteyim bu arada 3 gün oldu başlayalı

Cidden hiçbirsey yemiyorum ve spor yapiyorum bugün yapmadım dışarı çıktım diye sırf bunun için vicdan azabı çektim normalde usenennn bennn?

Neyse bu hissi bilir misiniz bilmem ama o kadar boş aptal çirkin hissediyorum ki ufacık birşey yesem filan su bile içsem kendime fazla gibi hissediyorum kendime yaptığım herşey fazla gibi geliyor yani bu hissi bu akşam hissetmeye başladım ve kötü cidden ağladım ve az önce aynada bir kendime baktım bomboş bakışlarla yani cidden bu muyum ben dedim aptal mal kilolu..... Sovdum kendime içimden neyse.

Konu değişikliği spor matıiii aldımmm.

Çünkü cidden normal halı filan olmuyor ayağım kayıyor el bacak dizlerim çok acıyor hareketleri düzgün yapamıyorum.

Neyse öyle yani bu kadardi haftasonu tartilcam ama bilmiyorum daha geçde tartılabilirim çünkü şuan reglym dün olmuştum bakmıyorum hiç ödemidir filan ama farkındaysanız gerçi siz nasıl farkında olcaksaniz??

Hep istikrarla diyete başladığımda spora başladıgimda o gün regl oluyorum.

Bu arada 19 Aralık doğum günümmm 🎉🎊🥳🥳

Cidden zayıflamam lazım bu arada çünkü 5 6 ay sonra filan mezuniyet olcak şakır şakır gitcezzzz.

Hatta trendyoldannn elbise bile favoriledimm motivasyon için filan çokta beğendim almak istiyorumm.

Neyse çok kısa yazdım cidden 🙃

Hadi bayy öptüm

Zayıflayamazsam KahrolayımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin