geri mi dönüş 🤨

52 5 5
                                    

Helloooooo nasılsınız ben iyi gibiyim sanirsam ama bunalım gibi birşey yaşıyorum evde oturmaktan mi Can sıkıntısından mi nedir artık gece oldugunda ağlıyorum evet saçma ama sebebi yok.

Gündüzleri iyi gibiyim ama neyse.

Gelelim asıl konumuza kilo ve diyet...

Evet güzel bir haber veremicem kaç ay öncesi yazmışım ve hayır kilo veremedim çünkü o dönem boyunca nedense kilom aklıma hiç takılmadı ve ben hedefimi hayalimi unutmuş hale geldim.

Ve evet yine diyetteyim susun susun zplwzplwzpowso.

4 gün öncesi 75.50ydim şuan 72.60im 4 gündür bırakmadım çok şükür birakmayida düşünmüyorum çünkü çok kararlı olduğumu hissediyorum önceki uydurmalarim gibi değil.

Nasıl bır diyet yaptığıma gelirsek hiç sağlıklı değil önermiyorumda.

Sabah kahvaltsi yok öğlen yemeğide yok tek o öğün o da akşam yemeği sadece onuda cokk azzz ve bol su birde ben kayısı çayı içiyorum öneririm hem kilo verdirmeye yardımcı oluyor ama şöyle bir yanı var sürekli lavabo ihtiyacı... Ve karın ağrısı ama yarıyor işe tadida güzel ben seviyorum.

Bu bölümden sonra yazmicam size eylullulde geri dönüs yapıcam kilo vermiş olarak eğer ki kilo veremezsem ki vericem ama yine yazarım haber amaçlı.

Neyse öyle hayatımda bir değişiklik yok dicem ama varrrr pardon.

Komşu çocuğundan hoşlanıyorum... ZOLWZOLWOZLEPSW

Çok yakın arkadaşız ama o beni sevmiyor ona eminim ama çok takmıyorum çünkü bende aşırı derecede sevmiyorum olursa olur olmazsa da umrumda değil açıkçası soylemicemde o bir hamle yapmadığı sürece.

Yanii böyle bu kadardı umarım sizde bu amaçtaysaniz basarabilirsiniz herkes yapıyor bız mi yapamicaz ayoll.

Bur sürü kıyafet favoriledim hele bi basariyim hepsini alicam hedefim o kıyafetlerrrr.

Evet umarım başarırız arkadaşlar kendinize çok iyi bakın benim yaptigimida yapmayın sizleri seviyorum bayy 💞

Zayıflayamazsam KahrolayımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin