Az nap este nem tudtam aludni , egyszerüen nem jött álom a szemére .
Ez így ment hónapokig , nem aludtam semmit , a szemeim mindig karikasak voltak és már a smink sem takarta el amit anya tett rá . Eljött a suli első napja , anya reggel 6:30-kor szólt hogy mennyek le reggelizni , én le sétáltam az emeletről és a konyha felé vettem az irányt , ittam egy kis teát és előttem az uzsonnát amit anya gondosan elő készített. Miután anya is elkészült ki indultunk a kocsihoz , fél óra múlva megérkeztünk az iskolához .
Láttam, hogy az osztalytársaim már ott vannak , szóval gondoltam én is be megyek . Az első oràm töri volt , nem tudtam mi az csak azt hogy egy új tantárgy . (5osztály ).Az óráról hamar ki csengetek ezért elmentem a szekrényemhezz hogy ki vegyem a tesi cucom , mert a kövi órám tesi . A tesi óra hamar elment és a többi óra is így eljöt az ebéd szünet .
Lementem az ebédlőhöz ahol nagyon nagy sor ált . Én is be áltam a sorba és ki vártam a soron . Pár perc múlva meg szünt a nagysor és mindenki leült egy helyre enni , én is igyekeztem ezt tenni de jött Viki és Ken .
- Szia álszent ri****anc -köszönt Viki
-Mit akarsz Viki? - kérdeztem tőle
- semmit , csak ennyit - és ki vette a tálcát a kezemből és neki lőkőt a falnak . Én neki estem a vas ajtónál és a kezem eltört , ezt egy tanár észre vette és egyből elvitt az iskolai orvoshoz . Aki viszont felhívta anyukám hogy jöjön értem és vigyen haza .
Anya idegesen nyitott be a kórházi körtéren ajtaján
-isten, drágám jól vagy ?- kérdezte anyu idegesen .
Jó napot Ms Fox - köszönt neki Ms Heal anya csak bicenttet egyet
-Ms Heal kérem ,hogy történt ez az egész ? - kérdezte anyu aggódva .
Ms Heal elmesélte anyunak hogy mi volt , és anyu mikor még hallotta el fehéreket és igy szólt .
- kicsim ezek azok a gyerekek akik a parkban is rád támadtak ?- kérdezte anya idegesen .
Én csak bicenttetem és elgondolkoztam hogy.mi abajyuk velem , hogy mit árthatam nekik .
De semmi nem jutott az eszembe.
Ez a huzat Vona így ment egész évében (januart írunk ).
A születés napom utáni nap van (2018.01.12) ma csak dupla óráim voltak . Amik altálaban hamar eltérnek , ezért hamar eljött az ebéd szünet amibe az igazgató úr gyülest tartót . Mikor a folyosón mentem ki az udvara azt éreztem hogy hátulról valaki figyel hát nem csalt a meg érzesem Viki egyik pincsije ott volt .
Pár perc múlva még jelent Viki , Ken , és Ken húga Kitti .
- Mit akarsz Viki ?- kérdeztem
határozottan .
-Emlékszel mit mondott az igazgató az óran az ünnepségek kapcsolatban ?-kérdezte gúnyos hangon .
- Igen Viki nem vagyok hülye ott tetem hallottam mit mondott .- mondtam neki .
- Na hát drágám te leszel az aki ezt az ünnepséget ki fogja hagyni ! - jelentetik
- Miért is ?- kérdeztem vissza
-Hát ezért -, és Viki neki lököt a szekrenyeknek és meg pofozzot.
A sok és a fáradság hatására el ájultam és már csak arra lettem figyelmes hogy minden elsöttétül .Fáj a fejem , gépek és csövek állnak ki belőlem , hol vagyok ??
- szívem itt vagyok , - mondta anya
De én nem tudtam válaszolni , arra lettem figyelmes , hogy megint elsötétül minden és nem hallok és láttni sem láttok
VOCÊ ESTÁ LENDO
A szenvedés tengere
Ficção AdolescenteEz nem egy átlagos könyv . Igen lehet sokaknak majd rossz élmény lesz de azok akiknek tetszeni fog azoknak üzenem hogy figyelem kövessék e sorokat . Ez a történet egy lánnyal kezdődik aki el meséli élete történetét , azt ahogy kezdödött és ahogy vé...