1. fejezet : A kezdetek

32 0 0
                                    

A nevem Sam azaz Samantha Fox.
Elmesélem nektek az életem történetét  , ahogy kezdődött és ahogy végzödött vagy ahogy végzödnie kellet volna.  A történetünk az általános iskola 4. osztályában kezdődik amikor a gyerekek kicsik és a " nem vagy a barátom „ szisztéma müködik .
2017.10.14-e van ez a nap volt a suli egyik jeles napja hiszen  ma van az avató ünnepség a suliban ahol a 4. osztályos gyerekeket fel avatják .
Anya már napokkal az ünnepség előtt elő készítette a ruhám amit a mai nap veszek fel, egy nagyon szép egybe ruha  volt amin csillagos minta díszelgett .
Gyorsan átt szaladtam anyukámhoz mert akartam valamit tőle.
Anya segítesz meg csinálni a hajam ? - kérdeztem tőle.
Ő csak bólintott és jöt is segíteni .
Mikor készen voltam szóltam apunak hogy indulhatunk vissza a suliba. Én  gyorsan felvette a cipő adtam anyunak egy puszit és egy ölelést és ki futottam a kocsihoz és ott vártam apát .
Aztán apa is oda ért a kocsihoz és elindultunk a suliban .
Útközben a fákat és a házakat néztem és babráltam a szoknyám  alját és ekkor apu kérdezett valamit amit nem értettem teljesen jól ezért vissza kérdeztem .
- Tessék ?  - kérdeztem vissza lágy hangon .
- Izgulsz kicsim ? - kérdezte apu egy 1000 wattos  mosollyal.
- Kicsit igen - válaszoltam
De már választ nem kaptam ezért megint a házakat és a fákat fürkésztem .
Pár perc múlva meg érkeztünk a sulihoz .
Én gyorsan ki szálltam a kocsiból és szaladtam az ajtó felé, már nyitottam volna ki az ajtót de egy kéz elkapta hajamat . Scott  húga Viki volt az  osztálytársam , élvezte ha szadizhat valakit .
-Na kit látok ?! Itt van Sam is .. mondta miközben a hajam tépte .
- Engedj el most vagy sikitok  . - mondtam most már fuldokló hangon , mert Viki el kezdet folytogatni.
Egy hangra lettem figyelmes , ajtocsapodás volt  és még jelent az osztályfőnök Ms Heal és így szólt .
- Mit csinálsz Viki ? Engedek de azonnal . És már repültünk is az igazgatohoz Mr Heal - hez  .

 




 

A szenvedés tengere Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang