5. fejezet

13 0 0
                                    

Október . 22 -e van . Ma az ebéd szünet Ben az igazgato gyülést hirdettett .
Reggel felkeltem a fejem re a szokásos alapozót mentem hogy le látszodjon a sok karika .
Bementem a suliba a délelött szokásosan telt aztán jött az ebéd szünet .
Az igazgató meg tartotta az ünnepséget és uttána mehetünk ebédelni .
Amikor végeztem az ebédel elindultam órára de mi elött be tudtam volna meni megjelent Viktória és Ken , és Ken húga .
- Te minden hol ott vagy Sam . ? - kérdezte Viktória .
-Mit akarsz Viktória ?-kerdeztem fáradt hangon .
-hát csak azt hogy el húz innen , és neki lököt a falnak , én a faradság és a kimerültség hatására elájultam .
Sőtétt van , nem láttok és fáj mindenem , hol vagyok ?!.
Gépek csipogásátt halló és anya hangját ki nyitom a szemem és ott van anya .
-kicsim , végre hogy fel ébredtél .- mondta anya meg könyebült hangon
- Anya ,mert vagyok itt ??-kerdeztem megszeppenten.
- Az egyik tanár ájultan talált a folyosón és ki hivtál a mentőket és ők ide hozták , 6 napig voltál ki ütve .-mondta anya nyugtalan hangon .
- Szívem kérlek áruld el nekem hogy mi történt .!- mondta anya kérlellöen.
- Hát tudod meséltem , hogy van ez a lány Viktória és a bandája , akik nyáron szét szagaták apu könyvet , azok mégindig nem hagyták abba a szemétkedést , és amikor volt az ebéd szünet az után Viki a folyosón elkapott neki lökött a szekrénynek és .. és .. a többire nem emlékszem mert akkor már minden sötét.- így el mondtam anyának azokat a dolgokat amiket még senkinek sem apán ki ül (apa sirjánal ) .

6 nap telt el azóta hogy fel ébredtem de még mindig itt vagyok , már haza szeretnék menni és otthon lenni .
A gondolataimbol az ajtó nyilasa húzott ki .
-Szia Sam ? Hogy vagy ?- kérdezte az orvos .
-Sokal jobban , mikor mehetek haza ?-.kerdeztem gyorsan
- Ha minden rendben van akkor igen - mondta az orvos .
- Rendben , köszönöm - mondtam nyugodt hangon .
2 óra múlva meg jött anyu és haza vitt és végre a saját otthonomban lehetem
Annyira vártam már hogy itthon legyek hogy élvezhesem a nyugalmat , hogy egy kicsit olvashasak , hogy egyedül legyek .









3 hónappal később:
Az orvos nagyon szeretem volna ha pszichológushoz járnék ezért elmentem de nem volt nagy kedvem .
Ma volt az első ilyen cuc .

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 01, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

A szenvedés tengere Onde histórias criam vida. Descubra agora