1.

37 1 2
                                    

Якась до біса незграбна дівчина біжить розпихаючи людей які стоянь у неї на дорозі. Ця дівчина сама пунктуальність, її літак відлітає за 6 хвилин а вона тільки біжить до аеропорту.

Але ось літак злітає а ця пані якимось дивним чином на своєму місті сидить, і вже готується до сну.

О час напевне вже познайомитись. Ця пані це Мартіша Кауфланд вона має велику родину яка неохоче відпустила її в чужу країну і надіється на її успіх,в Україні у неї не було багато друзів лише пару знайомих і дві найкращі подруги за яких вона ладна була померти, якби хтось їй сказав що вони не викликають довіри Мартіша б назвала сто і одну причину чому їм треба вірити і довіряти . Бо якби не їх підтримка вона б не досягла такого успіху.Доречі їх звати Полі і Торі ( скорочено від Поліна і Вікторія). Звісно їм було дуже важко прощатись але вона пообіцяла навідувати їх на різдвяні свята і на їхні дні народження а також телефонувати кожного дня. Ще у неї дуже давно, ще приблизно десять років тому, а їй на секундочку 17 , був найкращий друг якого вона дуже сильно любила але зараз вона майже його не пам'ятає у неї десь в квартирі була дитяча фотографія з ним але вона не пам'ятає ні його імені, ні де ця фотографія, ні як він виглядає.

Зараз вона летить за своєю мрією до Таїланду.

Вона летить туди на навчання. Сама вона родом із України, там вона у 10 класі та коли Мартіша прилетить то піде в 11 клас.

Ця пані з дитинства мріяла подорожувати, і пізнавати світ з най дорожчою людиною усього її життя...

Їй ще летіти 33 години, це курс з Києва до Бангкоку. За цей час вона повинна дуже добре виспатись адже нашу героїню чекає подвійна доза навчання ( так як вона буде навчатись дистанційно в українській школі і очно в бангкокській школі ) і незабутні пригоди на новому місці.

--------------------------------------------------------------
Наступна частина вийде після трьох коментарів і хочаб одної зірочки.

Моя незграба Where stories live. Discover now