3.

14 0 0
                                    

-Стоп звідки ти знаєш....., а хоча мені сеодно, бувай- Мартіша швидко проскочила попри хлопця і забігла в кімнату прихопивши із собою Діну.

  Після того як вони зайшли Марта помітила дурнувату посмішку на лиці нової подруги.

-Що з тобою - з цікавістю запитала Мартіша.
- Правда Тхам красивий ? - із шаленою усмішкою запитала Діна
-А хто це?- запитала Мартіша
- Це той друг Саравата - ця дурнувата посмішка ніяк незповзала з лиця Діни.
- Та такий собі- з байдужістю відповіла Мартіша.
- Такий собі!? Ти серйозно!?- мало не крикнувши сказала дівчина- Та що за ним що, за Сараватом бігають толпи дівчат!!!
- Вони що ніби самі популярні? - з подивом запитала Мартіша
-Не те слово ! Я тобі більше скажу за ними бігають не тільки дівчата з нашої школи - вигукнула Діна
- Еммм я думаю логічним запитанням буде чому?  І що в них загалі такого ?

   Діна витягнула щось із тумби яка стояла одразу біля входу  і підійшла до Мартіші
- Вони просто неперевершені співаки- сказавши це Діна показала фотографію Тхама а заді був його автограф

   Діна витягнула щось із тумби яка стояла одразу біля входу  і підійшла до Мартіші- Вони просто неперевершені співаки- сказавши це Діна показала фотографію Тхама а заді був його автограф

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- То він тобі подобається ? - Запитала Мартіша
-Так, безумовно - відповіла Діна - тільки нікому не кажи.
- Ну в тебе і смак - захихотівши сказала Марта.
- Ну все - Діна кинула тапком в Мартішу, і також почала сміятись .
- Пхпх, а чому ти до нього сьогодні нічого не говорила?- зацікавилась Мартіша .
- Я рідко з ним говорю хоча можу кожен день, я простіше кажучи боюсь- зніяковіло відповіла дівчина. - з іншими сусідами якось легше - додала вона .
- Чекай, чекай, чекай, вони наші сусіди !?- вигукнула Мартіша.
-Вони живуть навпроти,- Діна побачила здивоване обличчя подруги - А що таке?
- То коли я сказала Саравату щоб запитав якось іншим разом я думала що буду дуже рідко його бачити і він не буде замахувати мене своїми питаннями, а тут виявляється що він мій сусід. Ну просто супер.- як тільки Мартіша це вимовила, у двері хтось постукав.

   Діна відчинила і на порозі стояв Тхам з ручним годинником.
-Це напевно ти загубила?- звернувся він до Діни.
- А так це мій - зніяковіло мовила Діна.-Дякую .
-Та нема за що- мовив Тхам і одразу поглянув на мене .- Привіт, я Тхам- мовив він.
-Привіт- коротко відповіла Марта.
Він  вже переступив поріг і, із рожевими щічками Діна мовила до нього
- Може зайдеш на чай? В знак подяки - тихим і ніяковим голосом мовила вона
- Я б з радістю але мене за дверима чекає Сарават- невпевнено мовив Тхам.
- То поклич його також- вже впевненіше мовила Діна

   Тільки-но почувши це Мартіша підійшла до подруги і не встигши нічого сказати як подруга мовила до неї перша

-Мартіш ти ж не проти правд?- Запитавши це Діна очима подала знак що дуже хоче ще посидіти і поговорити з Тхамом.
- Знаєш загаліто я хотіла зара речі розкл...- її перебила Діна
- О  супер ти не проти !- проігнорувавши слова Мартіші мовила вона.
- Загаліто я про...- на цей раз її перебив стукіт в двері.
Це був Сарават він привідкрив двері і мовив до Тхама
- Ти ще довго, бо мої ноги не витримують- вигукнув Сарават.
- О Ват Заходи - мовила Діна
Коли Сарават зайшов він побачив що біля Діни стою ще й я, і одразу посміхнувся.
- Діна запропонувала випити чаю,  ти за ?- запитав Тхам у Саравата.
- Всіма руками і ногами за - відповів Ват невідводячи від Мартіші погляд.
- От і добренько, розувайиесь і проходьте на кухню.- вигукнула неймовірно щаслива Діна, бо нарешті у неї виходить налагодити контакт   з Тхамом.
Натомість Мартіша посміхнулась  і розвернулась до подруги запитати яке її ліжко, отримавши відповідь вона взяла свої речі і пішла розкладати.

Моя незграба Where stories live. Discover now