Selamm.. Kaldığımız yerden devam ediyoruz lütfen beğendiyseniz oy atmayı unutmayın :))
Abimle eve gelmemizim ardından 2 saat geçti. Bu sürede sohbet ettik, dedikodu yaptık, annemgille konuştuk, abimin valizimi yerleştirdik. Şimdi ise eve ihtiyaçları sipariş etmiştik. Bu arada şu anda kaldığımız ev bizim. (eski) Ailem varlıklı bir aileyi ve elleri kolları uzundu benim mardinde yaşayacağımı öğrenince babam bir tanıdık aracılığıyla bu evi satın almış.
Zil çalmaya başladı..."Olca kapıya bakarmısın"dedi olga
" Bakıyorum"dedim ve koşarak kapıya gittim siparişlerimiz gelmişti neredeyse 6 dolu poşet vardı. Biraz abartmıştık sanırım aman neyse sonuçta baba parası hepsi. Ödemeyi kartımdan yapıp poşetleri içeri aldım ve dolaplara yerleştirdim. Şimdi ise Olga ile dışarı çıkacaktık. Bende üstümü değiştirmek için seçtiğim odaya gittim. Sade ama aynı zamanda güzel olduğunu düşündüğüm bir kombin yapmıştım. Ceket hariç
"Olga hadi ben hazırım" diye bağırdım"Geldim güzelim" dedi. Üstündekilerle fazla yakışıklı gözüküyordu.
"Yine çok yakışıklısınız Olga bey" dedim
"Sizde çok güzelsiniz Olca hanım" dedi Olga
"Geceyle gidiyoruz değil mi?" dedim
"Sen nasıl istersen güzelim" dedi sonra birlikte dışarı çıktık. Gece, ben ve Olga simsiyah çok uyumlu olmuştuk. Ben öne Olga ise arkama oturdu. Sonra burada gezilebilecek tarihi yerleri ve dört-beş mağaza gezdik. Bu sürede akşam olmuştu ve biz haliyle açıkmıştık.
"Olga ben çok acıktım" dedim
"Bende acıktım pizza yemeye gitmek ister misin?" dedi bende biraz düşünür gibi yaptım
" Birde soruyor musun?" dedim sonra navigasyona pizza yiyebileceğiniz en yakın yeri açtık ve konuma doğru yola çıktık......
Poyraz'dan
Ben 5 abi ile büyüdüm. Etrafımda kadın olarak yengelerim, teyzelerim, büyükannemgil vardı. Hiç bir ablam olmadı. Ve 1 hafta öncede kadar bir ablam olacağını aklımın ucundan bile geçirmezdim. Olca bu eve geldiğinde Miraç ve Ildız abimin gazına gelip ona kötü davrandım ama çok pişmanım. Çünkü belki de bir ablam olması için elimdeki tek şansı kaçırmıştım. Acaba Olca artık ablam olmak istermiydi? Bana ikinci bir şans verirmiydi? Bilmiyorum ama ben bir ablam olmasını sanırım çok fazla istiyorum..
O geldiğinde ilk işim ondan özür dilemek ve bir şans istemek olacaktı.Asaf'tan
Bir kız kardeşimin olacağını duyunca çok sevinmiştim. Ama onun öldüğünü söylediler. Bu haber bizim ailemiz için bir yıkım noktasıydı çünkü bir Bilkan ölmüştü bir bebek Bilkan ölmüştü. Bana aylar önce öldü sandığınız kardeşiniz aslında ölmemiş deseler sadece büyük bir kahkaha atardım. Ama neredeyse 1 hafta önce annemgil onu getirmişti. Zorla getirmişlerdi hatta ailesini tehdit etmişlerdi. Ben bunu yaptıklarını duyunca sinirlendim onu 17 yıllık ailesinden nasıl bir anda kopardılar. Acaba bu saatten sonra bizi sevebilecekmiydi? Bilmiyordum ama bilmediğim birşey daha vardı. Ona nasıl davranacaktım? Ona erkek kardeşlerime davrandığım gibi davranamazdım mesela onunla tokalaşamazdım, ona şakasından vuramazdım. Onu daha fazla tanımak isterdim ama abisiyle gitmişti. Dokunuyordu abi bizimle göz teması bile kurmaması ama onu görünce gözlerinin parlaması, ona sarılması.....
Aklıma o gelince ondan bir şans istemeyi yazmıştım.Göktuğ'dan
Bir kız kardeşimin olmasını hep isterdim. Olca güya öldüğünde ve bu eve 17 yıl sonra geldiğinde bizim için çok şey değişti. Onu bulamayabilirdikte yada o öldükten sonrada bulabilirdik. 3 erkek kardeşim vardı ama ben hep kız kardeş duygusunu tatmak istemiştim. Onu zorla getirdiğimiz için gerçekten üzgünüm ama zorla getirmede asla gelmezdi şimdi geldi ama büyük ihtimalle bizden nefret ediyor. Ama affettircem kendimi bir şans isticem ondan.
Miraçtan
Bir hafta önceye kadar kız kardeş çok isterdim ama gerçekten bir kız kardeşim olduğunu öğrenince onun düşmanlarımız tarafından para için yada bize zarar vermek için gönderildiğini düşündüm ve hala düşünüyorum. Onu daha iyi tanıyana kadar kötü davranıcam..
Ildızdan
Bir ikizim varmış iyide ben ikiz istemiyorum ki. Bide kız. Onun hakkında ne düşündüğümü sorarlarsa bile Miraç abimle aynı şeyi düşünüyorum. O kız ailemizi dağıtmak için geldi. Gerçek niyetini anlayana kadar ona böyle davranıcam.
Evett. Bu bölümde böyle geçti. Söylediğim gibi sınav öğrencisi olduğum için çok uzun atamıyorum. O yüzden bölümler kısa oluyor kusura bakmayın. Urazın düşüncelerini daha önce yazdığım için yazmadı. Hikayenin gidişatı ile yorumlarınızı bekliyorum:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşiret Meselesi
ChickLitİsim benzerliğiden dolayı karıştırılan iki bebek ve bu hata ile hayatı altüst olan Olca....