18

247 18 21
                                    

Merhabalarr.Yeni bir bölümle karşınizdayım.Lütfen oy verip yorum yapın..İyii okumalaar :)

"İşte öyle ondan dolayı amcamgil konuşmuyorlar oda  hala İngiltere'de zaten"dedi Tan

"Vay be bana böyle imkan verilse yada böyle zengin ailem olsa onların dizinin dibinde otururum" dedi edis .Bu dediğine göz devirdim çünkü kendileri epey bir zenginde.Edise doğru baktım

"Kendine gel edis siz zenginsiniz"dedim edis yüzüme aydınlanmış gibi baktı.

"Harbi lan"dedi edis hepimiz güldük.Korku evinden çıktıktan sonra hep beraber kafeye gelmiştik.Sonrasında Edis'te yanımıza gelmişti.Şuan ise Tan bize aile dedikodularını anlatiyordu.İşte baba tarafındaki tek kız kuzeni ailesiyle küçük birşey için kavga etmiş.Kavga ettikleri şeyde kızın bir çantaya 120.000 lira vermesiymiş.Ailesi biraz tutumlu olmasını fln söylemiş oda kendisini baskı altında hissettiği için ailesini terk edip ingiltereye gitmiş.Garip olanda ailesinin kartları ile  gitmesiymiş.Babasida onun tüm kartlarını iptal etmiş .Sonra o da orda zengin biriyle evlenmiş. Yani kısacası şımarık bir insanmiş.

"Siz hepiniz kuzenmisiniz?"dedi yağız

"Arel ,akay ve barkın kuzenim ,Ediste benim arkadaşım"dedim

"Niye sahiplik eki kullandin kuzi bizim arkadaşımız değil mi ?"dedi Akay bana bakarak

"Pardon akaycim ediste bizim arkadaşımız.Oldumi?"dedim akaya bakarken

"Oldu abicim"dedi bende boynu açıkta olduğu için boynuna vurdum.Akay kaçarken herkes güldü.Birkaç saat daha konuştuktan sonra abim bizi almaya geleceğini ve teyzemgille akşam yemeğe çıkacağımızı söylemişti.Yağızgille vedalaştıktan sonra abim gelmişti ve bizim eve geçmiştik.Sonra birkaç gündür çekindiğimiz fotoğraflardan dump yapip instagrama attim. Instagram adımıda edisle konuştuktan sonra değiştirmiştim.

 Instagram adımıda edisle konuştuktan sonra değiştirmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@sadeceolca ✨

arslanolanbarkın: ayol niye bizi etiketlemedin
sadeceolca: @barkınarslan üşendim.

arslanakay: lunapark fotosunu görünce bi kötü oldum
sadeceolca:@arslanakay bisiyokbisuyokbisiyok

ediskara:dip not;kedi fotoğrafı çektikten iki dakika sonra olcayı cırmaladı.
sadeceolca:@ediskara sus

"Olca hadi hazırlan annecim teyzengil yarım saate gelicek"diye bağırdı yan odadan annem

"Tamam anne"dedim ve dolabımla bakışmaya başladim .Tüm kiyafetlerimi götürmemiştim oraya burada da vardi.Biraz bakındıktan sonra tulum giyinmeye karar verdim.

Biraz bakındıktan sonra tulum giyinmeye karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bir Aşiret MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin