19

211 15 13
                                    

Kaldığımız yerden devam ediyoruzz.Lutfen oy ve yorum atin.İyi okumalar .....

"Paran var mı kızım?"dedi annem

"Var anne"dedim ve ona sarılıp evden çıktım.

Korku evine gitmemizin üstünden bir hafta geçmişti. Bugün annemle kahve içerken hülya hanım aramıştı ve bugün akşam yemeğine amcalar ve ailelerinin geleceğini söylemişti ve beni de çağırmıştı bende kabul etmiştim.Ben biraz daha erken gidiyordum.Abim ve babam işe gitmişti.O yüzden beni ordan biri alıcaktı.Aşağı indiğimde beni siyah bir bmw bekliyordu. Bu yanlış hatırlamıyorsam Miraçin arabasiydi.Başka kimse mi yoktu beni alacak.Arabanın ön kapısını açıp oturdum.

"Hoşgeldin"dedi muşmula surat

"Hoşbuldum"dedim

"Abim evde mi?"dedim

"O kafede "dedi kisaca ben başımı sallayarak onayladım.

"Şarkı açabilirsin istersen "dedi sessizlikten  sıkılmış gibi.Bende onaylayıp telefonumu bağladım.Kısa bir arayış sonrası 'Skapova;Son arzum' açtım. Ben ritimle ayağımı saklarken miraç kısık sesle şarkıya eşlik ediyordu.Şarkı bitmeye yakın miraç konuştu.

"Seviyormusun skapovayı?"dedi bana kısa bir bakış atarak . Şaşırtıyordu beni  bu adam

"Severim sen?"dedim merak etmiyordum ama madem sohbet başlatmaya çalışıyordu.

"Bende severim. En sevdiğin şarkıları ne?"dedi

"Boşver be"dedim ve senin derken gibi yüzüne baktım

"Zamanla ya da zorla "dedi seviyordum bu şarkıyı

"Güzel şarkı "dedim o da kafa sallayarak onayladı.Birkaç şarki dinledikten sonra araba büyük bir marketin önünde durdu.Ona baktığımda ise

"Annem liste verdi gelirken alın dedi" dedi

"Ben beklesem?"dedim hiç inesim yoktu.

"Olmaz sende gel bekleme"dedi itiraz istemeyen bir ses tonuyla bende el mahkum indim ve yanina gittim.Markete gidince bir araba aldi ve telefondan alinacaklara bakarak almaya başladık.Daha doğrusu o aldı bende yaninda durdum. Liste baya uzundu bitmezdi böyle.

"Listenin birazını bana at bende bir yandan alayım yoksa bitmez bu liste" dedim başını sallayarak onayladı.Ve birazını da bana atti.Numaramı ona vermemiştim ama onda kayıtlıydım.Elime birtane sepet alarak bende alınacakları almaya başladım.Alınacak çoğu şeyi almıştım .Nişasta almam gerekiyordu ama nişasta yüksekte ve arkadaydı. 1.70 boyuma rağmen uzanamıyordum resmen şaka gibi. Zıplayarak almaya çalıştım ama nafile.. Son kez denerken arkamdan biri nişastayı aldı ve sepetime attı. Arkamı döndüğümde tanımadığım birini gördüm.Benden baya uzundu ve vücudu yapılıydı.

"Teşekkür ederim"dedim

"Rica ederim .Ben ateş"dedi ve elini uzattı.Bende elimi uzatıp;

"Bende olca"dedim

"Memmun oldum prenses"dedi tebessüm ederek.Bende tam memnun olduğumu soyliyecekken omzumda bir kol hissettim

"Ben hiç memnun olmadım koçum"dedi miraç.Ateş bana anlamayan gözlerle bakarken Miraç

"Abisiyim koçum"dedi . Ateş bana bakıp tebessüm etti (yürek mi yedin olum?)

" Ben sizi rahatsız etmeyeyim tekrardan çok memnun oldum.Görüşüruz olca"dedi ve bizden uzaklaştı.O uzaklaştığı anda bende miraçtan uzaklaştım.

"Hayırdır abilik oynayasın mı geldi ?"dedim.Ben öyle deyince yüzü düştü.

"Normalde yüzüme bakmiyorsun,bu kız kardeşim değil diyorsun sonra abilik tasliyorsun.Yeter dengeli davran artık "dedim ve kasaya doğru yürüdüm.Haklı olduğumu biliyordu.O da arkamdan geldi ve aldıklarımızı poşetleyip arabaya  geçtik. Tahmini 10 dakika sonra eve gelmiştik.Bu ev Mardin'deki evden  biraz daha büyüktü. Poşetlerin  birazını alıp eve doğru yürüdüm ve zili çaldım.Kapıyı poyraz açtı.Beni görünce yüzünde kocaman bir gülümseme oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Aşiret MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin