Randi?

199 3 0
                                    

-Manu.... Én azt hiszem tetszik nekem.....

-Mi történt?

-Az üzenet...

-Zaf? Mit írt?

-Meg akar jobban ismerni... Manu én félek...

-Mit írtál vissza?

-Hogy benne vagyok, de kezdem megbánni ezt.... Manu félek...

-Na gyere ülj mellém és mesélj nekem..

Leültem mellé, de úgy hogy át tudott ölelni.

-Félek, hogy ő is csak játszani fog velem. Hogy csak átver, mint .... tudod ki...- sírom el magam.

Manu átakart ölelni jobban, de ekkor csengettek.

-Zaf várj meg itt megnézem ki az.- mondta, majd kiment az ajtóhoz.

Amíg Manu nem jött vissza elfeküdtem a kanapén konkrétan, úgy éreztem, hogy újra fog kezdődni az amit akkor átéltem. Manu egy 5 perc után jött vissza, viszont nem egyedül..

-Zaf. Be szeretnék mutatni neked 2 embert.

-Hm?

-Milán, Peti ő itt Zafira az egyik legrégebbi barátom. Zafira ők itt a Valmar duó, Milán és Peti.- mutatott be minket egymásnak.

-Sziasztok fiúk. Örülök, hogy megismerhettelek titeket, viszont ha nem gond én most felmegyek.

- Zaf. Minden okés?- kérdezi Manu.

- Persze, ne aggódj. Csak egyedül akarok lenni egy kicsit.- erőltettem magamra egy mosolyt.

Felmentem a szobámba, és egyből befeküdtem az ágyamba. Sokat gondolkodtam, viszont egyszer csak elkapott az álom.

*Manuel szemszöge*

-Bocsi skacok, nem tudom mi van ma reggel vele..

-No problem, viszont kajak csak barátok vagytok??- kérdezi Peti.

-Persze, ő maradt meg egyedül a baráti társaságomból. 

-Haver. Szerintem a végén ez tőle egy kamu mosoly volt..- szólal meg Milo.

-Tudom, ismerem már ezt a mosolyát. Nem akart megbántani senkit, ezért bevetette ezt a mosolyt. Viszont kicsit felkéne vidítani.- gondolkodok.

-Hogyan?- kérdezik egyszerre.

- Majd megtudjátok, de előtte telefonálok egy párat. Addig érezzétek otthon magatokat, ahogy eddig is.

*Zafira szemszöge*

Egy félóra alvás után a telefonom jelzésére keltem fel. Ránéztem és láttam, hogy instagram jött, megnyitottam. Az üzeneteknél volt egy új olvasatlan.

"tdanny.official: Sziaa. Öröm volt látni az üzenetedet. Mit szólnál, ha holnap összefutnánk a parkban?"

Ahogy elolvastam gyorsan be is zártam, és leindultam Manuhoz, mert beszélni akartam vele róla.

 - Manu!!

- Mondjad Zaf.

- Öhm... Inkább nézd meg....

Megmutattam neki az üzenetet, majd vártam a reakcióját.

- Figyu Zaf ha nem szeretnéd nem muszáj te is tudod..

-Tudom szívem, de félek...

-Nem akarok bunkó lenni, de tuti nem vagytok együtt?- kérdezi.. Peti.

-Haver, már mondtam, hogy nem.

- Figyelj Peti, Manu csak a legjobb barátom, és már lassan 5 éve hívom szívemnek.- válaszolom neki.

-Én ezt eskü akkor is furcsállom- mondja kicsit gondolkodva.

-Majd megszokod, mármint ha sokat fogtok itt lógni.- mondom röhögve neki.

-De visszatérve az üzire Zaf. Menj el és ha megbánt vagy valami olyan történik amit nem akarsz írsz, és megyek egyből. Jó?- mondja rám nézve Manu.

-Köszönöm Manu.- ölelem meg, és felmegyek a szobámba.

Gyors, mármint csak annak terveztem de visszaírtam Daninak, mire pár perc elteltével válaszolt is.

Én üzim:

"Szia Dani. Benne vagyok. Mikor  talizunk holnap?"

Dani válasza:

"Mi lenne ha érted mennék mondjuk délután olyan 3 fele? Tudom, hogy Manuelnél laksz, így címet se kell mondanod."

(Innentől felváltva lesznek az üzik- író)

"Rendben van, akkor holnap délután várlak."

"Azért remélem ma még beszelünk ha nincs ellenedre."

"Mért lenne ellenemre? Szívesen beszélek veled Dani. :)"

"Reméltem, hogy ez lesz a válaszod Zafira."

"Légyszi hívj Zafinak inkább, annyira hosszú a Zafira." - Ezt már röhögve írtam neki. kár hogy ezt nem tudta/látta.

"Rendben Zafi. Viszont én most megyek ha nem gond, van egy kis dolgom a Manuval közös zenével kapcsolatba. Később írok sziaa. :)"

"Rendben, szia:)"

Eltettem a telefont, mert nem voltam kíváncsi a médiára ma, és inkább lementem a fiúkhoz.

Mindig is szerettelek.... (T.Danny ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora